۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۳۸۸۸۶
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی:

پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه راه امام و رهبری است

پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه راه امام و رهبری است
نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: پیام حضور مردم در این راهپیمایی ادامه راه امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان، صبح امروز در مراسم چهلم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بیت امام جمعه خرم آباد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی شهید راه مقاومت است.

وی اخلاص را مهم ترین ویژگی شهید سلیمانی خواند و افزود: این مهم باید سرلوحه کار مسؤولان در خدمت رسانی به مردم قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خویش به تلاش نیروهای جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی در مناطق مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: قطار سازندگی کشور با فراز و نشیب‌هایی روبرو شده اما هیچ وقت متوقف نشده است.

وی با بیان اینکه خدمات نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف شگفت انگیز و غیر قابل انکار است، اظهار داشت: خدمات و پیشرفت‌ها به واسطه نیروهای خدوم و خدمتگزاری است که در دستگاه‌های اجرایی فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ۵۷ اشاره کرد و ادامه داد: این انقلاب به لطف الهی، در سایه تدبیر و مدیریت امام راحل و حمایت و پشتیبانی توده های مردم به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه امروز نیز همین مردم در ادامه راه انقلاب نقش دارند، گفت: حضور مردم در صحنه های انقلاب توطئه های دشمن را نقش بر آب می کند.

امام جمعه خرم آباد خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی قلوب ملت‌ها را تسخیر کرد و امروز اگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنیم به این دلیل است که امام راحل برنامه‌های ۲۵۰ ساله نظام سلطه را به زباله دان تاریخ فرستاد.

وی با تأکید بر اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: پیام حضور مردم در این راهپیمایی ادامه راه امام راحل و رهبر معظم انقلاب است./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات