۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۶۳۸۸۶۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

۲۲ بهمن صحنه دلدادگی و حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران اسلامی است

۲۲ بهمن صحنه دلدادگی و حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران اسلامی است
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، تقارن ۲۲ بهمن و اربعین سپهبد سلیمانی را صحنه دلدادگی و حماسه آفرینی ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی دانست.
حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره همزمانی راهپیمایی ۲۲ بهمن و اربعین سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی، گفت: راهپیمایی عظیم ملت قهرمان ایران اسلامی در ۲۲ بهمن امسال تجدید بیعت مجدد با سردار شهیدان جبهه مقاومت است.

وی با تأکید بر حضور گسترده اقشار مختلف مردم به ویژه نخبگان حوزه و دانشگاه و همه اقشارجامعه و هرکسی که به عزت و عظمت ایران سرافراز فکر می‌کند، اظهار داشت: ۲۲ بهمن امسال قطعاً برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ثبت خواهد شد و این به برکت مجاهدت‌های شهیدان راه حق و جبهه مقاومت است.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به چهل و یکسال عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی رویدادی عظیم و معجزه‌ای بزرگ در قرن معاصر بشمار می‌رود که تا به امروز هم بسیاری از فرهیختگان، دانشمندان و نویسندگان جهان به این انقلاب بزرگ می‌پردازند و اذعان می‌کنند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به سال‌های قبل و بعد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی سخت به پیروزی رسید و نقش رهبری بی نظیر امام خمینی (ره) در سال‌های قبل و بعد پیروزی انقلاب و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری هم در بعد رحلت حضرت امام (ره) برهمگان آشکار است.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود به پشتوانه محکم مردمی این نظام در چهل و یکسال از عمر بابرکت جمهوری اسلامی اشاره و تاکید کرد: امام خمینی (ره) با توکل بخدا و با پشتوانه مردمی این ملت قهرمان توانست حکومت دو هزار و پانصد ساله پهلوی را سرنگون و یک حکومت دینی را در ایران سرفراز برپا کند.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به دست نشاندگی حکومت پهلوی در ایران قبل پیروزی جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: امروز به برکت امام خمینی(ره) و هدایت‌ها و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و مجاهدت‌های سرداران و رزمندگان ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار داریم و به برکت خون شهیدان جبهه راه حق و جبهه مقاومت جزء کشور‌های اثرگذار و ممتاز در منطقه و جهان هستیم.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، ولایتمداری، سازش ناپذیری را مهم‌ترین شاخصه ملت قهرمان و بزرگ ایران اسلامی دانست و بیان داشت: تداوم انقلاب اسلامی و پیروز‌های شگرف آن در میدان‌های بزرگ جهانی و بین المللی حاصل مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های مردان بزرگی، چون سپهبد شهید قاسم سلیمانی است.
 
استاد حوزه‌ علمیه مازندران ضمن دعوت از همه آحاد ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی و مردم دیار علوی، اظهار داشت: با تقارن 22 بهمن و اربعین سپهبد سلیمانی، ایران اسلامی صحنه دلدادگی و حماسه آفرینی این ملت بزرگ و قهرمان خواهد بود و این حضور باشکوه تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و ولایت فقیه و شهیدان ایران اسلامی و جبهه مقاومت بود./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات