۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۶۳۸۸۳۲
فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

افتتاح ۲۹۶ پروژه محرومیت زدایی در استان مازندران

افتتاح ۲۹۶ پروژه محرومیت زدایی در استان مازندران
بابایی با اشاره سخنان امام راحل در خصوص پرهیز مسؤولان از خوی کاخ نشینی، گفت: برخی‌ها در طی چهار دهه اخیر ضمن فاصله گرفتن از مسیر انقلاب، کاخ نشینی و کاخ سازی می‌کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سردار محمد حسین بابایی، فرمانده سپاه کربلا امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی در بابل از تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: مجموعه سپاه و بسیج در عرصه محرومیت زدایی پیشگام هستند.
 
وی با اشاره به تشکیل ۸۰۰ گروه جهادی در استان، این گروه‌های جهادی را ظرفیت بسیار خوبی در جهت محرومیت زدایی عنوان کرد و افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه محرومیت زدایی ثابت قدم و پیشگام است.
 
فرمانده سپاه کربلا با بیان این که سپاه در چهل سال اخیر همواره در کنار مردم و با مردم بوده است، خاطرنشان کرد: سپاه به عنوان نیروی انقلاب و برخاسته از متن مردم همواره در جهت رفع مشکلات مردم گام برداشته است.
 
سردار بابایی با اشاره به این که با تأکید براین که سپاه در شرایط سخت نظیر حوادث غیرمترقبه با همه توان و امکانات در کنار مردم بوده است، تصریح کرد: در حوادثی نظیر سیل و زلزله، سپاه و بسیج از همه امکانات خود در جهت خدمت رسانی به مردم استفاده کردند.
 
وی با تأکید بر این که این مسیر نورانی در همه جبهه‌ها برای رفع محرومیت از سوی سپاه و بسیج با قدرت ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: سپاه همواره در کنار مردم خواهد ماند و از همه توان و امکانات خود در جهت رفع مشکلات و محرومیت‌ها استفاده خواهد کرد.
 
فرمانده سپاه کربلا با تأکید براین که سپاه همه توان خود را در جهت توانمندسازی و خروج از حالت مددجویی بهره خواهد گرفت، ادامه داد: سپاه پاسداران در طی سال‌های اخیر در جهت محرومیت زدایی اقدامات شاخص بسیار زیادی را در مناطق محروم و روستایی انجام داده است.
 
سردار بابایی در همین زمین از افتتاح و بهره برداری ۲۹۶ پروژه محرومیت زدایی همزمان با دهه فجر در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا پایان امسال این پروژه‌های محرومیت زدایی به دو هزار مورد افزایش خواهد یافت.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که دشمن همه توان و تلاش خود را به کار گرفته تا ملت ایران از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب فاصله گیرند، بیان داشت: فشار‌ها و تحریم‌های اقتصادی دشمن نتوانسته ملت ایران با بصیرت و انقلابی کشورمان را از آرمان‌های اصیل انقلاب دور کند.
 
سردار بابایی در ادامه سخنان خود به سخنان مهم امام راحل در خصوص پرهیز مسؤولان از خوی کاخ نشینی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی‌ها در طی چهار دهه اخیر از مسیر انقلاب و آرمان‌های نظام فاصله گرفته اند و کاخ نشینی و کاخ سازی می‌کنند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات