۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۶۳۸۸۶۴
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس:

سپهبد سلیمانی مجاهدی بی قرار و سرباز ولایت بود

سپهبد سلیمانی مجاهدی بی قرار و سرباز ولایت بود
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس، سپهبد سلیمانی را مجاهدی بی قرار و سرباز ولایت معرفی کرد و گفت: این سردار شهید سرباز واقعی ولایت بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام اسماعیل سعادت نژاد، مشاور عالی فرمانده سپاه قدس در مراسم اربعین سپهبد سلیمانی که در مصلی بهشهر که با عنوان «تجلی مقاومت و ایثار» برگزار شد، سپهبد سلیمانی را مجاهدی بی قرار و سرباز ولایت معرفی کرد و گفت: این سردار شهید سرباز واقعی ولایت بود.
 
وی با اشاره به این که یاران، انصار و ربیون همواره ثابت قدم بوده و نترسیدند و تا آخر خط ماندند تا پیروز شدند، افزود: یکی از دلایل موفقیت پیامبر گرامی اسلام، یاران ایشان همچون حمزه، جعفر، امام علی(ع) و بزرگان دیگری که نقش بسزایی در بعثت و گسترش اهداف داشتند، بودند.
 
حجت الاسلام سعادت نژاد با اشاره به این که شهدا تا پایان پیمان خونین را امضا کردند و رفتند و سرشان را به دشمن ندادند، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در اقامه نماز بر پیکر سپهبد شهید سلیمانی بغض و گریه کردند، چون دیدند که دیگر قاسم سلیمانی را ندارد.
 
وی با بیان این که سپهبد سلیمانی پشتوانه محکمی برای نظام و انقلاب بودند، افزود: این سردار شهید بازوی توانمندی برای انقلاب و نظام اسلامی بود.
 
مشاور عالی فرمانده قدس سپاه با اشاره به این ک حاج قاسم اهل خطر و جلودار بود و رکود و توقف برای وی معنا نداشت، ادامه داد: این سردار شهید همواره در خط مقدم مقابله با دشمن حضور داشت و هیچ هراسی نداشت.
 
حجت الاسلام سعادت نژاد با بیان این که حاج قاسم همواره در خط مقدم بود و ترسی از دشمن نداشت، خاطرنشان کرد: این سردار شهید اجازه نمی‌داد کسی نزدیک حرم امام علی (ع) و حرمین شود.
 
وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی دغدغه حاج قاسم داشتند و مورد علاقه رهبری بودند و این علاقه به دلیل ویژگی‌های مهم حاج قاسم بود، گفت: غیرت دینی حاج قاسم در نقطه اوج بود و ضد ارزش‌ها را قبول نداشت.
 
مشاور عالی فرمانده سپاه قدس با بیان این که سپهبد سلیمانی منافقین را به درستی شناخته بود و آن‌ها را خطر جدی برای انقلاب اسلامی می‌دانست، خاطرنشان کرد: این سردار شهید تا پادگان اشرف رفت و منافقین را از عراق بیرون کرد و امروز منافقان جایگاهی ندارند و تنها جاسوسی می‌کنند.
 
حجت الاسلام سعادت نژاد با بیان این که سپهبد شهید سلیمانی قدرت نظامی منافقین را در هم شکست، ادامه داد: این سردار شهید غیرتی داشت که هرکجا ستمدیده‌ای می‌دید؛ قرار نداشت./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات