۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۶۳۸۹۷۷
با سخنرانی آیت الله صدیقی؛

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه در سوسنگرد برگزار می‌شود

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه در سوسنگرد برگزار می‌شود
حجت الاسلام شمیل پور گفت: مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه در سوسنگرد، با سخنرانی آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران برگزار می‌شود.
حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه سوسنگرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه در شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم با سخنرانی آیت الله صدیقی، امام جمعه موقت تهران و حضور اقشار مختلف و مسئولان شهرستانی برگزار می‌شود.

امام جمعه سوسنگرد با دعوت از همه دشت آزادگانی‌ها برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه خاطرنشان کرد: مراسم ساعت ۹:۳۰ آغاز و محل تجمع میدان شهرداری است که در آنجا ابتدا سخنرانی امام جمعه موقت تهران صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام شمیل پور با بیان اینکه پس از پایان سخنرانی حرکت به سوی میدان لاله آغاز و شرکت کنندگان با آرمان‌های امام و شهدا و رهبری تجدید بیعت می‌کنند، افزود: امشب، شب پیروزی و سر دادن بانگ الله اکبر است، بانگی که همانا سبحان الله قلمداد می‌شود و مردم رأس ساعت (۲۱) مقرر تکبیر سر می دهند.

وی با بیان اینکه فردا مردم با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به تکلیف شان عمل می‌کنند، بیان داشت: چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی با حضور یکی از مسئولان کشوری در روز‌های پیش رو برگزار خواهد شد، اما زمان و مکان دقیق برگزاری مراسم در روز‌های آینده اطلاع رسانی می‌شود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات