۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۶۳۸۹۹۱
مدیر حوزه علمیه اردبیل:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب عقب نشینی استکبار خواهد شد

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب عقب نشینی استکبار خواهد شد
حجت الاسلام نوروزی گفت: هر چقدر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه‌تر باشد، استکبار نیز بیشتر پا پس خواهد کشید.

حجت الاسلام مهدی نوروزی مدیر حوزه علمیه اردبیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: در طول 41 سال گذشته همواره مردم با شرکت در راهپیمایی ها و انتخابات عبور دهنده کشور از بحران های داخلی و خارجی بوده اند.

حجت الاسلام نوروزی با بیان اینکه بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی دایره جهانی مقاومت گسترش بیشتری پیدا کرده است، عنوان کرد: با اقدامات خصمانه اخیر آمریکا حضور در عرصه راهپیمایی 22 بهمن و ابلاغ آن به جهانیان ضرورت بیشتری پیدا کرده است.

مدیر حوزه علمیه اردبیل با اشاره به اتهام زنی ها نسبت به انتخابات در جمهوری اسلامی، اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب دلگرمی دوستداران انقلاب خواهد شد و تاثیر خوبی بر روی مشارکت مردم در انتخابات مجلس خواهد داشت.

وی تاکیدات رهبر انقلاب برای زنده نگه داشتن ایام الله را یادآور شد و افزود: مردم قدرشناس ایران اسلامی یوم الله 22 بهمن را زنده نگه خواهند داشت.

حجت الاسلام نوروزی با بیان اینکه یکی از شاخصه های قدرت هر کشور پشتوانه مردمی است، ابراز کرد: قدرت منابع انسانی به مراتب بیشتر از قدرت موشک های بالستیک و انرژی هسته است.

مدیر حوزه علمیه اردبیل گفت: مردم بی پناه و بدون سلاح یمن با فقر مالی و تسلیحاتی به پشتوانه قدرت مردمی در مقابل ائتلاف عربی و آمریکایی ایستاده است و زور دشمنان به آنان نمی رسد.

وی عنوان کرد: هر چقدر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشکوه تر باشد، استکبار نیز بیش تر پا پس خواهد کشید.

حجت الاسلام نوروزی به حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد اشاره کرد و اظهار داشت: این حمله با مطالبه مردم صورت گرفت و به علت پیشتوانه مردمی، آمریکا می دانست که اگر بخواهد تلافی کند با پاسخ های سخت تری مواجه می شود./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات