۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۶۳۹۰۰۳
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر:

راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار ملی را رقم خواهد زد

راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار ملی را رقم خواهد زد
حجت الاسلام خدری با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن به تعبیر مقام معظم رهبری پیام های روشنی دارد، گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه شکر نعمت الهی به قدرشناسی آن نعمت و حفظ و حراست از آن در مسیر بندگی خداست، گفت: شکرگزاری نعمت الهی با استقامت و نهراسیدن از موانع جبهه حق محقق می شود.

حجت الاسلام خدری با اشاره به اینکه یکی از نعمتهای خدا نجات بندگانش به دست پیامبران از شر ظلم و ستم و طاغوت بوده است، عنوان کرد: بعد از پیروزی ها و نجات از دست حاکمان زورگو و ستمکار عده ای از مؤمنین قدر نعمت الهی را می دانستند و از حاکمان الهی حمایت می کردند و خداوند نعمت آنها را افزون می کرد، برخی از امتها هم قدر نمی دانستند و در جبهه حق استقامت نداشتند و به همین جهت نعمت الهی را از دست می دادند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر اظهار داشت: جبهه حق در طول تاریخ همیشه با موانع مواجه بوده است ولی این موانع هیچگاه باعث کوتاه آمدن جبهه حق نشده، بلکه تحمل سختی ها و مشکلات و مجاهدت پیروان انبیاء باعث تقویت این جبهه شده است.

وی ابراز کرد: جاده جهاد برای پیامبران و پیروانشان از ابتدا صاف نبوده بلکه با سختی های فراوان به پیروزی ها دست می یافتند.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه جهاد با وجود موانع معنا پیدا می کند، گفت: گاهی کار به قدری برای پیامبران سخت می شد که پیامبران و پیروانشان به ستوه می آمدند.

وی افزود: اگر مومنین بایستند و استقامت کنند و راه را گم نکنند نصر و یاری خدا و پیروزی مؤمنین فرا می رسد و در طول تاریخ نیز همین طور بوده است و جامعه ایمانی پیروزی های تاریخی بر جبهه باطل داشته است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر عنوان کرد: مردم عزیز و همیشه در صحنه، در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نیز به شکرانه این نعمت الهی و معنوی، حضوری پرشورتر و باشکوه تر از گذشته در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن خواهند داشت و بار دیگر دشمن را مأیوس و ناامید خواهند کرد.

حجت الاسلام خدری با اشاره به اینکه در شرایط امروز منطقه پیروزی های چشمگیری برای جبهه حق رقم خورده است، اظهار داشت: حضور مردم در صحنه های مختلف، این پیروزی ها جبهه حق تأثیر فراوانی دارد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن به تعبیر مقام معظم رهبری پیام های روشنی دارد، ابراز کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن مظهر اقتدار ملی است./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات