۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۶۳۹۰۱۰

دعوت المصطفی از آحاد ملت برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

دعوت المصطفی از آحاد ملت برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن
جامعة المصطفی‌ العالمیه به مناسبت فرارسیدن چهل‌ و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه المصطفی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در بیانه ای از آحاد ملت شریف ایران برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«جاءَالحَقُّ وَ زَهَقَ‌الباطل إنَّ‌الباطِلَ کانَ زَهوقاً» (اسراء: ۸۱)

در چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در سالی که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) «سال رونق تولید» نام‌گذاری کرده‌اند، در طلیعه فجر ۲۲ بهمن‌ماه، ملت ایران بار دیگر فریاد استکبارستیزی، آزادی‌خواهی و عدالت‌جویی سر می‌دهند و به جهانیان اعلام می‌دارند که همچون نخستین‌روزهای انقلاب اسلامی، بر سر عهد و آرمان‌های مقدس خویش پابرجا مانده‌اند و در مسیر آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) گام برمی‌‌دارند.

دوستداران و رهروان انقلاب اسلامی در سرآغاز دومین گام انقلاب اسلامی، بر عزم راسخ خویش در راه مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی و بدخواهان امت اسلامی تأکید می‌ورزند و تصریح می‌نمایند که توطئه‌های استکبار جهانی در اضمحلال جهان اسلام و از جمله آخرین طرح شوم آنها به عنوان «معامله قرن» ره به جایی نخواهد برد.

انقلاب اسلامی ایران، که درخشان‌ترین حرکتِ برخاسته از شور اسلامی و انقلابی ملت غیور ایران بود، نشان داد که عزت و پیشرفت امت در گرو ایستادگی در راه حق و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های سلطه‌گران است.

در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هماره کید دشمنان اتحاد ملت ایران را نشانه رفته است و کسانی که عزت ایران اسلامی را برنمی‌تابند، هر روز در مسیر اعتلای روزافزون ملت ایران سنگ‌اندازی می‌کنند، ولی طعم تلخ شکست، تنها رهاورد آنان بوده است.

ترور مظلومانه «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» و همرزمانش، از تازه‌ترین اقدامات مذبوحانه استکبار جهانی بود تا به خیال خویش، شعله مقاومت اسلامی را خاموش کند، ولی خروش بی‌مانند مردم ایران و عراق در تشییع جنازه شهدای بین‌الملل مقاومت و تکریم این شهدای گران‌قدر در جای جای جهان اسلام، تابلویی رسا از انزجار امت اسلامی از ترور و خشونت را به تصویر کشید و لرزه بر اندام بانیان این اقدام شنیع انداخت.

جامعةالمصطفی‌العالمیه در چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها، ضمن پاسداشت افتخارات ملت انقلابی ایران اسلامی، که در حافظه تاریخی جهانیان به ثبت رسیده و دفتری مشحون از اوراق درخشان پیش چشم نظاره‌گران داخلی و خارجی به نمایش گذاشته است، از آحاد ملت ایران می‌خواهد به پیروی از فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) که فرمودند: «ملت عزیز، بصیر و پراستقامت ایران روز 22 بهمن متحد و کوبنده به میدان می‌آید و در حرکتی ملی و انقلابی، بار دیگر توطئه دشمن را برای جدا کردن مردم از نظام و انقلاب، ناکام می‌سازد.»، در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن‌ماه حضور به هم رسانند و اتحاد، عقلانیت و بصیرت انقلابی خویش را بیش از پیش اعلان نمایند.

امید است پرچم‌دار انقلاب اسلامی، پرچم رنگین به خون شهدا را به دست صاحب‌العصر والزمان(عج) برساند و شاهد تحقق وعده الهی و شکل‌گیری جهانی مملو صلح و عدالت باشیم.

جامعةالمصطفی‌العالمیه

21 بهمن‌ماه 1398

/1370/

ارسال نظرات