۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۶۳۹۰۱۵
مدیر حوزه علمیه مرکزی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن قاطع، سرنوشت ساز و راهبردی خواهد بود

راهپیمایی ۲۲ بهمن قاطع، سرنوشت ساز و راهبردی خواهد بود
حجت الاسلام سپاسی گفت: اقتدار و وحدت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فشار‌های دشمن را کاهش می‌دهد.

حجت الاسلام کاظم سپاسی مدیر حوزه علمیه مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، نظام اسلامی را متکی به خواست مردم دانست و گفت: شکل گیری نظام اسلامی با وحدت مردم بوده است و ادامه این راه نیز با وحدت مردم سپری خواهد شد.

حجت الاسلام سپاسی با بیان اینکه پیام راهپیمایی 22 بهمن اعلام وفاداری مردم نسبت به نظام و انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان این پیام را می دهد که توطئه های آن ها نتوانسته است مردم را خسته و نسبت به نظام اسلامی بدبین کند.

مدیر حوزه علمیه مرکزی راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات را نماد های مردم سالاری دینی دانست و اظهار داشت: شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن و توجیه اقشار مختلف مردم نسبت به انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ابراز کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نوید دهنده مشارکت گسترده مردم در انتخابات خواهد بود.

حجت الاسلام سپاسی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را موجب روشن شدن نور امید در دل صنعتگران و اقشار مختلف مردم دانست و تصریح کرد: سرمایه گذاران داخلی و خارجی با مشاهده اقتدار و وحدت مردم به سرمایه گذاری بیشتر در کشور ترغیب می شوند.

مدیر حوزه علمیه مرکزی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و فرهنگی دو مشکل عمده کشور هستند، گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور کارساز است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن دشمنان خارجی را ناامید خواهد کرد، عنوان کرد: هرگاه در مقابل دشمن ضعف نشان دادیم فشار دشمن بیشتر شده است.

حجت الاسلام سپاسی اظهار داشت: اقتدار و وحدت مردم در راهپیمایی 22 بهمن فشارهای دشمن را کاهش می دهد.

مدیر حوزه علمیه مرکزی با اشاره به اینکه مردم در 41 سال گذشته نشان داده اند که دشمن را خوار می کنند، ابراز کرد: راهپیمایی 22 بهمن قاطع، سرنوشت ساز و راهبردی خواهد بود./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات