۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۶۳۹۰۲۸
حجت الاسلام احدی:

آیت الله طبرسی عالمی متواضع، با تقوا و مردمی بود

آیت الله طبرسی عالمی متواضع، با تقوا و مردمی بود
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اقدامات مرحوم آیت الله طبرسی در زمینه حفظ وحدت میان علما و اعلام گفت: علامه حسن زاده آملی آیت الله طبرسی را فردی «ملا و خوش فهم» می دانست.

حجت الاسلام احدی استاد حوزه علمیه قم در حاشیه تشییع پیکر مطهر آیت الله نورالله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه علامه حسن زاده آملی همواره می فرمود آیت الله طبرسی فردی «ملا و خوش فهم» است، گفت: ایشان متواضع، با تقوا و مردمی بود.

وی با بیان اینکه بزرگترین ویژگی مرحوم آیت الله طبرسی «مردمی بودن» بود، اظهار داشت: ایشان در هر مجلس روضه ای که در هر خانه ای برگزار می شد بدون هیچ تکلفی حضور می یافت.

حجت الاسلام احدی با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله طبرسی الگوی سایر علمای استان مازندران بود، خاطرنشان کرد: فقدان ایشان ضایعه ای برای کل استان مازندران به شمار می رود.

وی با اشاره به اقدامات مرحوم آیت الله طبرسی در زمینه حفظ وحدت میان علما و اعلام ابراز داشت: ایشان همچنین وحدت میان مسؤولان استان مازندران را نیز با سیاست های خاص خود حفظ می کرد و خطبه های نماز جمعه اش نیز بسیار پر محتوا بود.

حجت الاسلام احدی در پایان بر ضرورت قدردانی و پاسداشت شخصیت علمی و انقلابی مرحوم آیت الله طبرسی یادآور شد: ایشان شخصیت بزرگ و بی نظیری بود و باید از این شخصیت قدردانی شود./841/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
حسین ثالث موید
ارسال نظرات