۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۶۳۹۰۵۱
فجر سلیمانی؛

شرکت مراجع تقلید و شخصیت‌های حوزوی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شرکت مراجع تقلید و شخصیت‌های حوزوی در راهپیمایی ۲۲ بهمن
در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مراجع تقلید، علما و شخصیت‌های حوزوی همپای مردم انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مراجع تقلید، علما و شخصیت های حوزوی همپای مردم انقلابی ایران در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

مراجع تقلید با گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نظام اسلامی را نعمتی بی بدیل دانستند و بر صیانت از انقلاب و آرمان های امام و شهدا تأکید کردند.

اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، شخصیت های حوزوی، مدیران نهادها و مراکز حوزه و استادان سطوح مختلف حوزه علمیه قم نیز حضور چشمگیری در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن داشتند.

مراجع تقلید و علما در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن، در گفت و گو با خبرنگاران از حضور پرشور مردم در راهپیمایی قدردانی کردند و این حضور را نشان دهنده دشمن شناسی و وفاداری مردم به آرمان های والای نظام اسلامی و ولایت فقیه دانستند.

مراجع تقلید تاکید کردند ملت ایران در هر صحنه ای که نیاز به نقش آفرینی آنان بوده در میدان حاضر شده و دین خود را به انقلاب ادا کرده اند.

محمد قمین
ارسال نظرات