۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۳۸۹۷۰
آیت الله نوری همدانی:

ملت ایران در ۲۲ بهمن عظمت انقلاب را به رخ دشمنان می‌کشند

ملت ایران در ۲۲ بهمن عظمت انقلاب را به رخ دشمنان می‌کشند
حضرت آیت الله نوری همدانی با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، از مردم ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، از مردم ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

وی افزود: هرسال باید قدردانی خود از انقلاب را با حضور در صحنه ها به ویژه راهپمایی 22 بهمن نشان دهیم و نظام اسلامی را یاری کنیم، انقلاب از نظر فکر و فرهنگ، پیشرفت های علمی و دانشگاهی و زمینه های دیگر خدمات فراوانی ارائه داده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز ترقی و پیشرفت های فراوانی نسبت به قبل از انقلاب داشته ایم و باید قدردان خدمت نظام اسلامی باشیم.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب یک نظام اسلامی، ولایی و قرآن بر سر کار آمده است، پیشرفت های زیادی حاصل شده که نباید نادیده گرفته شود، البته نواقصی هم در زمینه معیشت مردم و گرانی ها وجود دارد اما در 22 بهمن باید وحدت خود متجلی کرده و به رخ دشمنان بکشیم.

این مرجع تقلید با بیان این که امروز دشمنان در برابر انقلاب اسلامی صف آرایی کرده اند، ابراز داشت: بر همه لازم و واجب است تا با شور و عشق در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و از نظام اسلامی پشتیبانی کنند و عظمت اسلام را نشان دهند.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱
امروز سه شنبه پس از پایان مراسم با شکوه روز بیست و دوم بهمن ماه سال هزار و سیصد و نود و هشت هجری شمسی عرض میکنم :
نشان دادیم امروز قدرت حق . نبندد لیک مفسد گاله ی لق .
اگر چه ارزشی هرز نداشته . چه خشکیده ز ریشه هر چه کاشته .
بمیرند یا بمانند هرزه گویان . من و تو و بی بی سی ژاژه جویان .
بحسرت میبرند در گور با خود . همه نیات شوم را هر زمان شد .
0
0