۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۳۹۱۸۹
فجر سلیمانی؛

نمایش شکوه جلوه‌های بصیرت اردبیلی‌ها در ۲۲ بهمن

نمایش شکوه جلوه‌های بصیرت اردبیلی‌ها در ۲۲ بهمن
امروز همزمان با سراسر کشور مردم دارالارشاد اردبیل نیز در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به‌صورت باشکوه و گسترده شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، امروز همزمان با سراسر کشور مردم دارالارشاد اردبیل نیز در راهپیمایی روز 22 بهمن به صورت باشکوه و گسترده شرکت کردند و خیابان‌های سرد و برفی با حضور مردم گرمای خاصی به وجود آدم بخشید.

در این اجتماع بزرگ مردمی، اقشار مختلف مردم اعم بازاری، معلم، کارمند، کارگر، بسیجی، نظامی، روحانی و ورزشکار و اقشار مختلف مردم حضور دارند و راهپیمایان با شعارهای الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت‌فقیه، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل مشت محکمی بر دهان استکبار زده و با آرمان های ارزشمند امام(ره)، تجدید بیعت کردند.

دارالارشادی‌ها با سردادن شعارهای انقلابی و مذهبی ضمن نمایش پایبندی خود به ارزش های انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبری، انزجار خود را نسبت به دشمنان نظام به دنیا نشان می‌دهند و پوزه دشمنان و استکبار جهانی را به خاک می‌مالند چرا که بصیرت و ولایتمداری ملت ایران برای دشمنان قابل تحمل نیست.

مردم اردبیل در این روز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام یاد و خاطره سردار سپهبد شهید سلیمانی را گرامی داشتند و عکس این شهید والامقام را بالا برده بودند.

مردم در این روز با محکوم کردن رژیم غاصب پهلوی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روی آوردند و استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را انتخاب کردند.

پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه ‌و استاندار اردبیل به‌مناسبت ‌راهپیمایی 22 بهمن

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار اردبیل در پیامی مشترک از مردم استان جهت حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن 1398 دعوت کردند.

در این پیام مشترک آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

انقلاب اسلامی ایران در حالی پنجمین دهه از عمر ارزشمند خود را آغاز می‌کند که با همه تلاش‌های خبیثانه و صرف هزینه‌های گزاف دشمنان، به قدرت بی‌بدیلی در جهان در عرصه‌های علمی، نظامی، سیاسی و غیره تبدیل شده است.

اگر چه ماهیت استکباری و امپریالیستی دشمنان انقلاب اسلامی به‌ویژه آمریکا در مقاطع مختلف تاریخ آشکار بوده اما در دهه اخیر به اوج خود رسیده است و دشمن همه توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی دیوانه‌وار به‌کار می‌گیرد اما ایمان و مقاومت مردم خدایی ایران همه این توطئه‌ها را نابود کرده است.

اکنون همگان اذعان دارند حضور پرشور و با شکوه مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته نقشه‌های پیچیده و توطئه‌های سخت دشمنان قسم خورده ملت ایران را به شکست محکوم کرده است که از نمونه‌های بارز آن در روزهای اخیر، حضور میلیونی ملت آزاده و قدرشناس جای جای کشورمان در مراسم تشییع و بزرگداشت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مبارز نستوه با فتنه‌های استکبار جهانی را می‌توان یاد کرد و بی‌شک برگزاری شکوهمند راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز پیام وحدت، اتحاد و انسجام و حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی را به جهانیان مخابره خواهد کرد.

این جانبان ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت اربعین شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی از عموم مردم بصیر، ولایی و غیور استان دعوت می‌‌کنیم همچون سایر هموطنان با حضور گسترده و خروشان در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن که جشن بزرگ و ملی پیروزی انقلاب اسلامی است با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل(ره)، مقام معظّم رهبری و شهدای گران‌قدر تجدید بیعت و جلوه‌های عظمت وصف‌ناپذیر انقلاب و اراده آهنین خود را در مقابل انظار جهانیان به نمایش گذارند تا ان‌شاءالله بار دیگر موجبات شادی دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان این مرز و بوم الهی خصوصاً آمریکا و صهیونیسم غاصب فراهم شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات