۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۳۹۲۲۴
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مردم ایران عاشق مکتب اسلام و انقلاب هستند

مردم ایران عاشق مکتب اسلام و انقلاب هستند
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: انقلاب اسلامی مکتبی است که مالک اشتر هایی چون شهید سلیمانی را  تربیت می کند و به همین سبب است که مردم به این مکتب الهی عشق می ورزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه با اشاره به حضور حداکثری مردم در یوم الله 22 بهمن ماه، گفت: ملت ایران همیشه در همه صحنه ها حاضر بوده و تا پای جان بر سر آرمان های اسلام و انقلاب ایستاده اند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با خون دل خوردن ها و ایثارهای فراوانی به ثمر نشست و پاسداری از انقلاب اسلامی و حمایت از آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی وظیفه هر ایرانی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به ضرورت دشمن شناسی خاطر نشان کرد: دشمن شناسی یکی از مهم ترین آموزه های قرآن کریم است و همه باید بدانند که راه حق علیه باطل همیشه تداوم داشته و دارد.

وی در پایان با اشاره به شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یادآور شد: انقلاب اسلامی مکتبی است که مالک اشترهایی چون شهید سلیمانی را  تربیت می کند و به همین سبب است که مردم به این مکتب الهی عشق می ورزند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات