۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۳۹۲۹۶
سردار دهقان:

انقلاب اسلامی الگوی عزت و استقلال جهانیان است

انقلاب اسلامی الگوی عزت و استقلال جهانیان است
مشاور فرمانده کل قوا با بیان اینکه هر ملتی به دنبال استقلال و عزت است از انقلاب اسلامی الگو بگیرد، گفت: ۴۰ سال اعمال فشار از سوی نظام سلطه با مقاومت مردم شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار حسین دهقان، مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی، ظهر امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در میدان امام خمینی اصفهان، با بیان اینکه راهپیمایی امسال حماسه حضور است، گفت: راهپیمایی امروز برای دشمنان پیام زنده بودن انقلاب اسلامی را به همراه دارد.

وی در ادامه افزود: ملت ما ثابت کرده است که آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی با همان نشاط و سرزندگی ابتدای انقلاب اسلامی در میان مردم و در کشور در جریان است، پیام حماسه مردم عدم پذیرش سلطه نظام‌های استبدادی است.

مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران را نشان دهنده نظامی کارآمد بر مبنای شریعت اسلامی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی نشان داد بدون وابستگی به ابرقدرت‌ها و با استقلال می توان پیشرفت کرد و توسعه یافت، انقلاب اسلامی شعار عدالت سرداد و برمبنای عدالت شکل گرفته است و عدالت پایه نظام اجتماعی ما است.

استقلال ضامن حیات انقلاب اسلامی است

سردار دهقان استقلال را ضامن حیات انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در عمر 40 ساله انقلاب اسلامی همواره بیشترین و بی سابقه‌ترین فشارها از سوی نظام سلطه و کشورهای قدرتمند بر علیه مردم و کشور ما اعمال شده است، اما ما همواره مقاومت کرده‌ایم و در برابر آنها ایستاده‌ایم و هر ملتی که استقلال و آزادی و عزت می‌خواهد باید از انقلاب اسلامی الگو بگیرد.

وی با تأکید بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد امام خمینی و شهدای انقلاب اسلامی و استمرار مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا، تصریح کرد: امام خمینی موجب حیات سیاسی ملت‌ها و کشورها شد و عرصه‌های جدیدی از سیاست را به جهان ارائه کرد و انقلاب اسلامی ما یک تحول در عرصه سیاسی اجتماعی در جهان محسوب می‌شود.

مشاور فرمانده کل قوا در صنایع دفاعی، با اشاره به تقارن چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با یوم الله 22 بهمن امسال، اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی یکی از فرمان امام خمینی است و در مکتب ولایت رشد یافته است و امروز به عنوان یک الگو برای همگان مطرح است، حاج قاسم سلیمانی را باید یک مکتب، یک فرهنگ و به عنوان انسان تراز انقلاب اسلامی بدانیم.

سردار دهقان مکتب سردار شهید سلیمانی را مکتب مبارزه با صهیونیسم که نتیجه آن صلح و آرامش و ثبات است عنوان کرد و افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در هر کشور اسلامی که مورد تجاوز و اشغال دشمنان واقع شده بود حاضر شد و در کنار مردم مظلوم کشورهای اسلامی ایستاد و آنها برای مبارزه با ظلم و استکبار آموزش داد و در کنار آنها مشغول به مبارزه شد و آزادی و استقلال را برای آنها به ارمغان آورد.

سردار شهید سلیمانی نقشه‌های مثلث عبری عربی غربی را خنثی کرد

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در کشورهای سوریه و عراق در کنار ملت این کشورها ایستاد و تمامی نقشه‌های و توطئه‌های مثلث عبری، عربی، غربی را شکست داد و اجازه نداد تا فلسطین به فراموشی سپرده شود و صهیونیست‌ها بتوانند شعار نیل تا فرات را محقق کنند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد ناامیدی و حس شکست و سرخوردگی در میان مردم کشورهای اسلامی به منظور تسلط بر کشورهای اسلامی، تصریح کرد: کشور ما فراز و فرودهای بسیاری را پشت سرگذاشته است و تجربه‌های بسیاری در طول این سالیان کسب کرده‌ایم، با کاستی هایی هم مواجه هستیم ولی می‌دانیم عزم و اقتدار و بصیرت و ولایتمداری مردم ما همیشه پابرجا است و بر همین مبنا تمام مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات