۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۳۹۲۲۰
جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی:

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشتند

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشتند
سردار غیب پرور با تأکید بر اینکه در ۲۲ بهمن آنچه را که در ۴۰ سال گذشته رخ داده باید مرور کرد، گفت: در ۲۲ بهمن اسلام یک بار دیگر متجلی شد و مردم امتحان خوبی پس دادند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در میدان جهاد کاشان برگزار شد، گفت: دشمن همیشه به خودش وعده اضمحلال انقلاب اسلامی را می‌دهد.

وی افزود: دشمن دائما خواب‌های آشفته می‌بیند و کار انقلاب اسلامی ایران را تمام شده می‌داند، اما کورخوانده اند باید امروز در ۲۲ بهمن حضور ده‌ها میلیونی مردم ایران را در میادین و خیابان‌های ایران ببینند.

به گفته وی مردم از مشکلات اقتصادی و معیشتی خود گلایه دارند، اما راهپمایی ۲۲ بهمن که یوم الله است را عرصه دفاع از انقلاب اسلامی می‌کنند.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) ادامه داد: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن خیابان‌ها و شهر‌های سراسر ایران را تبدیل به یک رفراندوم مجدد می‌کنند.

سردار غیب پرور افزود: ترامپ قمارباز رئیس جمهور آمریکا افتخار می‌کند در دشمنی با انقلاب اسلامی آنچه را که رؤسای جمهور قبل از او نتوانست انجام دهند او انجام می‌دهد باید بداند که در دشمنی با انقلاب اسلامی دچار خوش خیالی عمیقی شده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با به شهادت رسانیدن سردار حاج قاسم سلیمانی کام همه ما را تلخ کرد گفت: فقدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک ضایعه بزرگ برای امت اسلامی است.

سردار غیب پرور در ادامه با اشاره به این فرمایش رهبری که حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است و مکتبی که زایش دارد، ابراز داشت: انقلاب اسلامی تولیدگر و برگرفته از عاشورا و مولد است و در آینده نیز فکر و منش و دیدگاه‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه دفاع از انقلاب اسلام پاسداری خواهد کرد.

به گفته وی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نان اخلاص اش را خورد و به معنای واقعی سرباز ولایت بود و ولایتمدار بود و هرچند او را اربا اربا کردند، اما او همه زندگی خودش را داد و مزد مجاهدت‌های خودش را گرفت.

سردار غیب پرور افزود: دشمنی آمریکایی‌ها با جبهه مقاومت به اندازه‌ای است که حتی پیکر‌های شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را نگذاشتند سالم باشند که این بیانگر این است که از پیکر بی جان او نیز ترس و هراس دارد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در ۲۲ بهمن آنچه را که در ۴۰ سال گذشته رخ داده باید مرور کرد، ادامه داد:  در ۲۲ بهمن اسلام یک بار دیگر متجلی شد و مردم امتحان خوبی پس دادند و مسؤولان باید قدر این مردم را بدانند و اگر مسؤولان با تمام وجودشان نوکری مردم را قبول نداشته باشند، شک نکنید که جایگاه شما در جهنم است.

سردار غیب پرور ادامه داد: مردم ایران خادم می‌خواهند و نیازی به لبخند‌های تصنعی ندارند و این مردم ایستادگی و مقاومت و نخندیدن در مقابل آمریکا و اروپا و اسلام را می‌خواهند.

وی اظهار داشت: ملت قهرمان ایران اسلامی ۴۰ سال است که ایستاده اند و مقامت کرده اند با عقاید و باور‌های مردم بازی نکنید، ما به اندازه کافی دشمن داریم و غفلت برخی از مسؤولان که خدا کند غفلت باشد نمک پاشیدن به زخم مردم است.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) ادامه داد: مردم ایران اسلامی، انقلاب و رهبر و اسلام و مکتب خودشان را می‌خواهند و با شهدا میثاق بسته اند و باید قدردان این مردم بود و مردم نیز باید قدردان انقلاب خود باشند.

سردار غیب پرور گفت: پیروزی نزدیک است و این وعده خداوند است و این دوران سخت را سپری خواهیم کرد و انقلاب اسلامی یک ماموریت بزرگ دارد که آن نیز اتصال انقلاب به انقلاب امام عصر (عج) است./۱۳۰۷/پ210/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 4
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات