۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۶۳۹۲۹۸
امام جمعه بوشهر:

آمریکا به اهداف خود در برابر این ملت استکبارستیز دست نمی‌یابد

آمریکا به اهداف خود در برابر این ملت استکبارستیز دست نمی‌یابد
امام جمعه بوشهر گفت: وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، ولایت‌مداری، بصیرت و دشمن‌ستیزی در مقابل توطئه‌ها را از پیام حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری که در مراسم راهپیمایی 22 بهمن بوشهر حضور داشت با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای گرانقدر اظهار داشت: پیام روشن و آشکار مردم در راهپیمایی 22 بهمن با این حجم بالای حضور مردم وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در بوشهر ولایت‌مداری بصیرت و دشمن‌ستیزی را از دیگر پیام این حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن دانست و تصریح کرد: پیام دیگر این حماسه ولایت‌مداری، بصیرت و دشمن‌ستیزی در مقابل توطئه‌های مختلف سخت، نرم دشمنان انقلاب اسلامی به‌ویژه آمریکای جنایتکار است.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از حضور حماسی مردم در این عرصه مهم سیاسی اجتماعی افزود: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اوج بصیرت، هوشمندی، استکبارستیزی، روح استقلال‌طلبی و ولایت‌مداری است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه دشمنان به‌ویژه آمریکا نمی‌تواند به اهداف خود در برابر این ملت استکبارستیز دست یابد خاطرنشان کرد: ملت انقلابی ایران همواره در همه شرایط مدافع ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام راحل و منویات مقام معظم رهبری است و هیچ گاه در برابر دشمنان کوتاه نمی‌آید و این حضور حماسی موید این مهم است.

وی حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را محکوم کردن تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان دانست و گفت: ملت ایران انقلابی تا پیروزی نهایی و نابودی دشمنان این مسیر را تحت رهبری مقام معظم رهبری ادامه می‌دهند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات