۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۳۹۳۰۸
فجر سلیمانی | آیت‌الله آملی لاریجانی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب تقویت و اقتدار نظام در برابر استکبار می‌شود

راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب تقویت و اقتدار نظام در برابر استکبار می‌شود
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام بسیار روشنی برای سلطه گران جهان دارد که انقلاب اسلامی در مسیر آرمان‌ها و اهداف خودش باصلابت به‌پیش می‌رود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی امروز ضمن شرکت در راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قم، از حضور حماسی ملت شریف ایران در همه صحنه‌های حساس قدردانی کرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همان‌طور که همگان مشاهده می‌کنند الحمدلله مردم با بصیرت و با درک بالا، حضور بسیار باشکوهی در راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن دارند و مسلما موجب تقویت و اقتدار نظام ما در برابر استکبار جهانی خواهد شد.

آیت‌الله آملی لاریجانی به پیام شرکت آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن و شعارهای ضد استکباری اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی پیام بسیار روشنی برای سلطه گران جهان دارد که انقلاب اسلامی در مسیر آرمان‌ها و اهداف خودش باصلابت به‌پیش می‌رود.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تقدیر از ایستادگی مردم مسلمان ایران گفت: ملت ایران ایستاده‌اند و پاسخ محکمی به طرح محکوم‌به شکست معامله قرن خواهند داد و ان شاء الله در سایر ممالک اسلامی هم مردم با ایستادگی نگذارند این طرح خائنانه به نتیجه برسد.

محمد قمین
ارسال نظرات