۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۳۹۳۳۱
کارشناس مسائل سیاسی:

مجلس قوی و انقلابی می تواند دولت را از بی برنامگی در بیاورد

مجلس قوی و انقلابی می تواند دولت را از بی برنامگی در بیاورد
ابراهیمیان با تاکید بر اینکه مجلس قوی و انقلابی می تواند دولت را از بی برنامگی در بیاورد، گفت: مجلس قوی در سیاست داخلی و خارجی موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشست بصیرت سیاسی با عنوان «شاخصه انتخاب اصلح با توجه به بیانات مقام معظم رهبری» به همت واحد پژوهش مدرسه علمیه نرجس خاتون(س) شهریار در سالن جلسات این حوزه علمیه برگزار شد.

علیرضا ابراهیمیان کارشناس مسائل سیاسی در این نشست به چیستی و چرایی انتخاب اصلح و شبهات پیرامون آن اشاره کرد و گفت: نتیجه  انتخاب صحیح  قوی شدن در عرصه قانون گذاری و نظارت خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه مجلس قوی و انقلابی می تواند دولت را از بی برنامگی در بیاورد، ادامه داد: مجلس قوی در سیاست داخلی و خارجی موثر است.

ابراهیمیان به عملیات روانی رسانه های معاند اشاره کرد و افزود: در این برهه از تاریخ انقلاب با جنگ رسانه ای متعددی و نقش آن درهمسو کردن  تفکرات با برنامه های ضد دینی و فرهنگی  روبه‌رو هستیم.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو حربه دشمن را در عرصه رسانه ای خنثی و ریشه های انقلاب را مستحکم‌تر و غیرقابل آسیب می کند.

وی با تاکید بر اینکه آرای مردم باید به کسانی باشد که همسو با ارزش‌ها و باورهای انقلاب اسلامی باشد، اظهار داشت: به هر میزان مردم به تبعات مثبت و منفی رای و تصمیم‌هایشان آگاه‌تر باشند انتخاب‌ آنان سالم‌تر و کم هزینه‌تر خواهد بود.

ابراهیمیان ادامه داد: البته اگر تحقیق و تفحص در شناخت کاندیدای اصلح انجام شد و به نظر انتخاب صحیحی انجام گرفت، ولی در عمل تغیراتی در شخصیت، عمل و تفکرات کاندیدای مورد نظر صورت گرفت آن زمان انسان وظیفه دینی و شرعی خود را انجام داده و ماجور خواهد بود./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات