۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۶۳۹۰۴۱
مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران:

راهپیمایی ۲۲ بهمن جشن بزرگ انقلاب و حماسه‌ای مردمی است

راهپیمایی ۲۲ بهمن جشن بزرگ انقلاب و حماسه‌ای مردمی است
حجت الاسلام والمسلمین کبیریان با بیان اینکه انقلاب اسلامی از نعمت‌های بزرگ الهی است، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن منحصر به جناح و یا حزب خاصی نیست و حماسه‌ای مردمی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، 22بهمن را سرآغاز تحولی بزرگ و چشمگیر در تاریخ جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و نابودی رژیم سفاک پهلوی عنایت خاصه الهی به ملت ایران بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از نعمت‌های بزرگ الهی است، ادامه داد: یکی از راه های شکرانه این نعمت آن است که دائما این نعمت بزرگ داشته شود و به یاد بماند.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان با استناد به سوره مبارکه فجر، ابراز کرد: خداوند در این سوره به فجر قسم یاد می کند آن هنگام که روشنایی بر تاریکی غلبه کرده و پرده ظلمت را کنار می زند  همچنین در این سوره به ظلم و ستم قوم ثمود، فرعون و عاد اشاره و نابودی آنان لطف و سنت الهی بیان می شود؛ نابودی مستکبران و ظالمان سنت الهی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران ادامه داد: همه قدرت‌هایی که از شاه ملعون حمایت می کردند و به ظلم را برای ملت ایران روا می داشتند شاهد نابودی این رژیم بودند و بعضا خود نیز نابود شدند؛ بنابراین یادآوری این پیروزی بزرگ کمترین درجه شکرگزاری در محضر الهی است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران قدردان و شکرگزار نعمت انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد: هر سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد مردم پرشورتر از سالهای قبل در حمایت از نظام مقدس اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان با اشاره به اینکه توطئه های دشمن تاثیری در عزم و اراده ملت انقلابی ندارد، گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن منحصر به جناح و یا حزب خاصی نیست و ملت ایران متحد و منسجم در این جشن شرکت می کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران ادامه داد: به طور قطع امسال با توجه به شرایط خاص منطقه و تبلیغات دشمن برای حضور کمرنگ مردم ان‌شاالله شاهد حضوری پرشور و با شکوه‌تر از سالهای قبل خواهیم بود.

وی بیان داشت: طلاب بزرگوار به عنوان سردمداران نهضت اسلامی به طور قطع وظیفه خودشان می دانند تا برای بزرگداشت این حماسه بزرگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت و با حضور فعال تبلیغی در مسیر راهپیمایی به انجام فعالیتهای فرهنگی متناسب این مراسم بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان در ادامه بیان داشت: امسال ۲۲ بهمن با اربعین سردار سرافراز اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مقارن شده است و دشمن بسیار تلاش کرد این شهادت بزرگ را تحت شعاع تبلیغات سوء و حوادث بعدی قرار دهد اما به طور قطع مردم به حرمت خون این شهید بزرگوار که به گردن جامعه بلکه جهان حق دارد با حضوری باشکوه مراسم راهپیمایی 22 بهمن را گرامی خواهند داشت./813/ت310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات