۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۶۳۹۰۳۶
حجت الاسلام رحیمی‌صادق:

مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را مایوس خواهند کرد

مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را مایوس خواهند کرد
مدیر حوزه علمیه استان تهران با اشاره به اینکه مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را مایوس خواهند کرد، گفت: ۲۲ بهمن سالروز برگزاری جشن عظیم انقلاب است.

حجت الاسلام محمدهادی رحیمی‌صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کر و گفت: 22 بهمن در تاریخ چهل ساله انقلاب ما همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

وی افزو: امسال نیز به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که از آن برخوردار است، این گردهمایی عظیم مردمی اهمیت بیشتری نسبت به سالهای قبل دارد.

حجت الاسلام رحیمی‌صادق در ادامه بیان داشت: از طرفی در شرایط بسیار خاص مواجهه با دشمنان قرار گرفتیم و همه دشمنان ما از جمله مثلث شوم استکبار، صهیونیستها و وهابیت تکفیری نهایت تلاش خود را برای مقابله با نظام و انقلاب به کار گرفتند.

مدیر حوزه علمیه استان تهران در ادامه ابراز کرد: از طرف دیگر امسال اولین 22 بهمن و شکوه حضور مردم در گام دوم انقلاب است و ویژگی دیگری که راهپیمایی 22 بهمن امسال دارد مصادف شدن آن با چهلم سرباز ولایت و فرمانده جبهه مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی است.

وی افزود: قطعا مردم این هوشمندی و بصیرت را دارند که حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن امسال بسیار سرنوشت ساز و موثر خواهد بود و ان‌شاءالله با همه وجود خود در راهپیمایی حضور پیدا خواهند کرد.

حجت الاسلام رحیمی‌صادق اضافه کرد: طبیعی است روحانیت که همواره در خط مقدم حوادث انقلاب و پیشرو و قائد مردم بودند، امسال نیز همچون سالهای گذشته باید به صورت منسجم و با شکوه هر چه تمام‌تر از همیشه در صحنه راهپیمایی حضور داشته باشند و توصیه ما این است که حوزویان با خانواده‌های خود در این جشن عظیم ملی شرکت کرده و حضور خود را به رخ دشمنان نظام و انقلاب بکشند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات