۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۶۳۹۳۶۶

فاز هنری رژیم‌های عربی در مسیر عادی‌سازی با صهیونیست‌ها!

فاز هنری رژیم‌های عربی در مسیر عادی‌سازی با صهیونیست‌ها!
رژیم‌های عربی در صدد مشارکت در جشنواره فیلم صهیونیستی هستند که هیچ‌گونه اساس هنری نداشته و دستاوردی هم برای هنر عربی ندارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، رژیم‌های عربی در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی٬ این بار دست به اقدامی نو زده‌اند؛ قرار است فیلم‌سازان از 6 کشور عربی در یک جشنواره فیلم که هفته آینده برگزار می‌شود شرکت کنند.

یک روزنامه صهیونیستی وابسته به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی گزارش داد که فیلم‌های 6 کشور عربی هفته آینده در جشنواره فیلم به نمایش درمی‌آید.

به نوشته این روزنامه٬ جشنواره مذکور تحت عنوان «سینمای خاورمیانه» در قدس اشغالی برگزار شده و 6 کشور عربی نیز فیلم‌های خود را در این جشنواره ارائه می‌کنند.

روزنامه صهیونیستی تأکید کرد که اهداف مشارکت این کشورها در این جشنواره٬ ایجاد یک پل فرهنگی در راستای توسعه روابط میان جامعه صهیونیستی و جوامع کشورهای عربی است.

در این راستا «یوسف مسلم» نمایشنامه‌نویس مصری طی گفتگویی با پایگاه خبری «عربی 21» با لحنی آمیخته به تمسخر اعلام کرد که تقریبا اکثر رژیم‌های عربی پیش از این نیز در زمینه‌های مختلف اقدام به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی کرده‌ بودند؛ این بار هم پای سینما به میان آمده است./983/ب

منبع:تسنیم

ارسال نظرات