۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۶۳۹۳۷۷
فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

انتخابات قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است

انتخابات قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: انتخابات قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش فعالان فضای مجازی خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمن تلاش خود را می‌دارد که مردم را از حضور انتخابات بازدارد.

وی گفت: قبل از انقلاب اسلامی انتخابات واقعی در کشور وجود نداشته اما امروز در بسیاری از کشورها در حوزه انتخابات مشکلات اصلی وجود دارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: اصل کار شرکت مردم در انتخابات است و باید تمام تلاش خود را کنیم برای اینکه مردم از حق خودشان برای انتخاب نماینده مجلس استفاده کنند.

سردار قاسمی انتخابات را قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: شهید سلیمانی جوانان مبارز ایرانی، افغانستانی، پاکستانی و عراقی و یمنی را به نام حزب الله گرد هم آورد که بسیار ارزشمند بود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران همواره خواستار مقاومت و ایستادگی هستند و تبیین راه و مسیر مکتب شهید سلیمانی یکی از ضروریات است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی نشان دهنده زنده بودن جبهه مقاومت است، خاطرنشان کرد: امروز با جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دشمنان روبرو هستیم و جنگ فرهنگی سرنوشت ملت‌ها را مشخص می‌کند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات