۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۶۳۹۴۳۰
فرمانده قرارگاه حضرت زینب:

شهید سلیمانی به مراتب قدرتمندتر از سردار سلیمانی است

شهید سلیمانی به مراتب قدرتمندتر از سردار سلیمانی است
سردار نوعی اقدم با اشاره به اینکه دنیا اعتراف کرده شهید سلیمانی به مراتب قدرتمندتر از سردار سلیمانی است، گفت: شهید سلیمانی کاری کرد که قاسم سلیمانی نمی‌توانست انجام دهد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار رحیم نوعی اقدم چهارشنبه شب در مراسم اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی و نخستین سالگرد شهدای مدافع حریم امنیت که در سالن شهدای بسیج ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار شد، گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران اصل مردم هستند و مردم، ولی نعمت و صاحب انقلاب و نظام هستند.

وی اشاره به اینکه مسؤولان باید خود را نوکر و خدمتگزار و خادم مردم بدانند، افزود: مشروعیت مسؤولان نظام از مردم است و همه مسؤولان باید مردم را، ولی نعمت و ارباب خود بدانند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) ادامه داد: مسؤولان کشور درهر پست و مقام و جایگاه و مسؤولیتی که قرار دارند نوکر و خدمتگزار مردم هستند و اگر مسؤولان از ملت غفلت کنند و مردم را فراموش کنند و به مردم بی اهمیت باشند فردای قیامت باید پاسخگو باشند.
 
سردار نوعی اقدم در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ما هرچه داریم از شهدا داریم و شهدا قهرمانانی هستند که جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند و با شهامت و شجاعت جانفشانی کردند.

وی اظهار داشت: مقتدای شهدا امام حسین (ع) است و ادبیات شهدا عاشورایی و قلم آن‌ها هیهات منا الذله بود و ما بدهکار شهدا هستیم و شهدا که جان خود را برای اسلام و نظام فدا کردند و نگذاشتند امام شان به قتلگاه برود و تاریخ تکرار شود را نباید فراموش کنیم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) با بیان اینکه شهدا تابلو‌های قدرت و در نوک پیکان عزت و شرف هستند، گفت: اگر ظهور زمینه سازی می‌خواهد و زمینه سازی لشکر می‌خواهد و لشکر دفتر می‌خواهد، یکی از این دفترها، دفتر بسیج است.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در تعبیر بسیجی می‌فرماید، هرکس کوچکترین عشقی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد بسیجی است.

سردار نوعی اقدم در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا هیچگاه به ایران حمله نخواهد کرد افزود: هیچ زمانی پنتاگون و وزارت دفاع آمریکا زیر بار حمله به ایران نرفته است، چرا که در دکترین و قائده و قانون ارتش آمریکا اگر بعد از شروع جنگ نداند با چه تعداد نیروی انسانی و در چه وسعتی از جغراقیا درگیر خواهد شد وارد جنگ نمی‌شود.

وی ادامه داد: پنتاگون اعلام کرده است، چون نمی‌دانیم رهبر ایران ما را با چه میزان از جمعیت در ایران و در جهان روبرو خواهد کرد، نمی‌توانیم وارد جنگ با ایران شویم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) شهادت سردار سلیمانی را بزرگترین اشتباه آمریکا دانست و افزود: هیچ قدرتی در دنیا اجازه ندارد مسؤول کشوری را در کشور دیگر مورد حمله تروریستی دولتی قرار دهد، چرا که این کار بر خلاف قوانین بین المللی و حاکمیتی دولت‌ها و اخلاقی و نظامی دنیا است.

به گفته وی تمام تئورسین‌ها و و تحلیلگران دنیا اعلام کرده اند، چون آمریکا و مزدوران نیابتی اش مستأصل شده و قدرت رویارویی با حاج قاسم سلیمانی در جبهه‌های نبرد در لبنان، فلسطین، سوریه، یمن، عراق و اقصی نقاط دنیا را نداشتند مجبور بودند او را به شهادت برسانند.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه امروز همه تحلیگران دنیا اعتقاد دارند آمریکا با به شهادت رسانیدن سردار حاج قاسم سلیمانی مرتکب اشتباه شد، افزود: دنیا اعتراف کرده است شهید سلیمانی به مراتب قدرتمندتر از سردار سلیمانی است.

وی همچنین با اشاره به اینکه شهید سلیمانی کاری کرد که قاسم سلیمانی نمی‌توانست انجام دهد، گفت: کنگره عظیم خیابانی با حضور همه سلیقه‌ها و گرایش‌ها و گویش‌های مختلف، اعتقادات و مذاهب مختلف در تشییع باشکوه ایشان به گونه‌ای بود که رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، خون حاج قاسم سلیمانی زنده بودن انقلاب را به رخ دنیا کشید.

به گفته وی هیچ حزب و جریان و سلیقه و قاسم سلیمانی نمی‌توانست چنین تجمعی را به وجود بیاورد، اما شهید سلیمانی این قدرت را داشت و انجام داد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) گفت: حدود و ثغور جمهوری اسلامی ایران مرز ایران است، اما انقلاب اسلامی ایران در بین تمام گروه‌های مقاومت و آزادیخواهان دنیا انسجام و وحدت و یکپارچگی علیه استکبار جهانی ایجاد کرد./۱۳۰۷/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات