۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۳۹۴۶۷
موسس مدرسه علمیه حجت:

شرکت در انتخابات مصداق بارز دشمن ستیزی است

شرکت در انتخابات مصداق بارز دشمن ستیزی است
ابتکا‌رثاقب با بیان اینکه شرکت در انتخابات مصداق دشمن ستیزی بوده و عبادت است، گفت: جوانان مومن امروز انقلابی‌تر از جوانان اول انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرکار خانم فاضله، فاطمه ابتکا‌رثاقب موسس مدرسه علمیه حجت(ع)، امروز در مدرسه علمیه الزهرا(س) با اشاره به آیات ابتدایی سوره مبارکه بقره، گفت: قرآن کتاب هدایتگری برای پرهیزکاران است.

وی افزود: کسانی که به عالم غیب ایمان و اعتقاد دارند و نماز را با تمام شروط صحت و احکام آن به جا می آورند؛ مردم امروز با دقت احکام را از مراجع تقلید دنبال می کنند و این افراد در زمان غیبت امام معصوم، منتظران واقعی هستند. آنان به تمامی پیامبران پیشین ایمان دارند. این افراد هدایت شدگان و نجات یافتگان هستند.

ابتکا‌رثاقب شروع انقلاب را دوران ظهور صغری معرفی کرد و ادامه داد: در این دوران، وظیفه منتظر این است که گوش به فرمان ولی فقیه باشد و ولی فقیه یعنی مقام معظم رهبری انتطار را در آمادگی می دانند.

موسس مدرسه علمیه حجت(ع) با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن مردمی که در راهپیمایی شرکت کردند آمادگی خود را اعلام کردند و آنهایی که به هر بهانه ای شرکت نکردند، باختند. طبق فرمایش قرآن کریم هرکس در گردهمایی دشمن ستیزانه شرکت کند، این عملش به منزله صالحات شمرده می شود.

استاد حوزه علمیه با مقایسه دوران قبل و بعد از انقلاب اظهار داشت: پیش از انقلاب با اینکه رسانه ها به گستردگی امروز وجود نداشت اما فساد و فحشا بسیار گسترده بود و جوانان اغلب دغدغه های ابتدایی و گاها باطل داشتند. اما نتیجه انقلاب این بود که با وجود جنگ رسانه ای قدرتمند علیه نظام باز هم جوانان انقلابی در دفاع از وطن و حریم اهل بیت(ع) پیشتاز هستند و این از ثمرات انقلاب است.

ابتکا‌رثاقب با ستودن بصیرت و بینش جوانان ادامه داد: امروز جوانان برای زیارت تابوت شهید دغدغه دارند در حالی که پیش از انقلاب جوانان با هدایت نظام فاسد شاهنشاهی برای پوستر خوانندگان فاسد جان می دادند.

وی افزود: امروز دشمن از هر وسیله ای برای کنترل و انحراف افکار استفاده می کند، یک روز با رسانه و یک روز با افراد به ظاهر مذهبی مانند صادق شیرازی‌های فاسد.

موسس مدرسه علمیه حجت(ع) وظیفه تک تک مردم را تقویت نظام معرفی کرد و انتخابات را از مصادیق آن نام برد و گفت: شرکت در صف های انتخابات مصداق  آیه ۱۲۰سوره توبه است که پاداش شرکت در گردهمایی های دشمن ستیز، در پرونده اعمال ثبت و ضبط می شود.

ابتکارثاقب در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر به حدیثی از امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: حضرت می فرمایند بارالها؛ وظیفه مرا نسبت به پدر و مادرم به من الهام کن و به من بیاموز که چگونه به آنها خدمت کنم، خدایا ارکانم را به خدمت بگیر و یاری ام کن که خدمت به پدر و مادرم مانند آب سرد برای تشنه باشد، خداوندا خدمت به پدر و مادرم را شیرین تر از خواب دم صبح برایم قرار بده./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات