۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۳۹۴۸۴

برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در نمایندگی جامعةالمصطفی در سوریه

برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در نمایندگی جامعةالمصطفی در سوریه
به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشن باشکوهی، با حضور استادان، طلاب و کارمندان حوزه برادران و خواهران، در نمایندگی جامعةالمصطفی در سوریه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت دلنشین آیاتی چند از کلام‌الله مجید، «حجت‌الاسلام والمسلمین‌سیدهبت‌اله صدرالسادات»، جانشین نماینده جامعةالمصطفی در منطقه شامات، در سخنان کوتاهی، ضمن خوشامدگویی به حاضران، با اشاره به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت و ارتش سوریه را در مناطق مرزی به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

در ادامه، گروه تواشیح معروف «صادق الامین» دمشق، با اجرای زیبای خود، شور و نشاط ویژه‌ای به مراسم بخشید و سپس «دکتر مسعود اسدالهی»، کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه، به برخی از ویژگی‌های امام راحل مانند صداقت و عدالت در گفتار و رفتار ایشان حتی با دشمنان و مخالفان و اتکا بر توده‌های مردم اشاره کرد.

در ادامه این مراسم، «حجت‌الاسلام والمسلمین‌ سیدابوالفضل طباطبایی اشکذری»، نماینده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در سوریه، با بیان برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد امام راحل و استناد به گفتار برخی از بزرگان درباره ایشان، گفت: پس از دوره پیامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار(علیهم‌السلام)، تاریخ اسلام شاهد چنین شخصیت احیاگر، تأثیرگذار و جامع‌الاطرافی نبوده است.

در پایان این مراسم، با اهدای جوایزی، از برگزیدگان برتر مسابقه کتابخوانی حوزه برادران و خواهران تقدیر به عمل آمد.

پس از این مراسم، نماینده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در سوریه نمایشگاه کتابی با موضوع امام خمینی(ره) در قالب 108 عنوان کتاب و نیز نمایشگاه عکسی با موضوع انقلاب اسلامی ایران با 47 قطعه عکس را در کتابخانه حوزه امام خمینی(ره) افتتاح کرد که مورد بازدید استادان و طلاب علوم دینی قرار گرفت./1370/د102/ب1

ارسال نظرات