۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۶۳۹۵۱۹
در مصلی امام خمینی؛

مراسم اربعین شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

مراسم اربعین شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی برگزار شد
مراسم اربعین شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم چهلمین روز شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر مردم ولایتمدار تهرانی مسؤولان کشوری و لشکری از جمله سردار سرلشکر سلامی، سردار قاآنی، سردار حاجی زاده و سردار فدوی حضور داشتند.

حضور نسل‌های سوم و چهارم آن هم با چشمانی اشکبار که هر یک سربندهای «من سلیمانی ام» به پیشانی بسته بودند چشم ها را به خود خیره کرده بود، آنان در سوگ سردار بی‌تن همانند فرزندی که پدری مهربان از دست داده باشد جانسوز می گریستند.

جوانان شرکت کننده در بیعت با آرمان های سردار سلیمانی شعار «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده و این همه لشکر آمده به عشق سردار آمده» سردادند و خطاب به دشمنان گفتند هر جوان ایرانی یک سردار سلیمانی است.

یادآور می شود در پایان این مراسم تمبر یادبود شهید سلیمانی رونمایی و وصیت نامه این شهید والامقام توسط سردار قاآنی قرائت شد./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات