۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۳۹۷۰۲
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب:

شورای ائتلاف در مجلس اجازه نمی‌دهد دولت مطالبات اصلی مردم را منحرف کند

شورای ائتلاف در مجلس اجازه نمی‌دهد دولت مطالبات اصلی مردم را منحرف کند
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: ما در مجلس یازدهم به‌دنبال مهار دولتیم و اجازه نخواهیم داد دولت با حاشیه سازی مطالبات اصلی مردم را منحرف کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی طی نشست خبری که با حضور رئیس و سخنگوی این شورا در محل خبرگزاری فارس برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: مجلس یازدهم باید "نه" بزرگی به وضع موجود باشد.

وی افزود: لیست ایران سربلند به دنبال پایانی بر رانت‌خواری و آغازی بر شفافیت در همه عرصه هاست.

سروری ادامه داد: مجلس یازدهم باید پاسخگو بوده و دولت را در ریل قانون قرار دهد که تحقق این امر به غیر از این موارد امکان پذیر نیست.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه عنوان کرد: مجلس آینده باید از تقسیم‌های حزبی و جناحی پرهیز کند و از حاشیه زیستی بپرهیزد و نباید با حاشیه‌سازی، متن خواسته مردم مورد غفلت واقع شود.

وی تصریح کرد: لیست ایران سربلند به دنبال این است نگاه تحول‌گرایانه را به منصه ظهور بگذارد.

سروری همچنین بیان کرد: افول مجلس در منظر مردم باعث شده که مجلس از جایگاه اصلی خود خارج شده و مردم برای آن جایگاهی که نظام به آن داده اعتباری قائل نباشند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: مجلس آینده اگر شفافیت را مورد توجه و مبنای کار خود قرار دهد، می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

سروری گفت: وضعیت کشور می طلبد مجلس یازدهم متفاوت تر از گذشته باشد و این مجلس قطعا پایانی بر مخفی کاری ها خواهد بود.

وی تصریح کرد: ما در مجلس یازدهم به دنبال مهار دولتیم و بنا دارد اولویت های مردم را در دستور کارش قرار دهد نه اولویت های دیگران را.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی افزود: اجازه نخواهیم داد دولت با حاشیه سازی مطالبات اصلی مردم را منحرف کند.

سروری گفت: شفافیت در مجلس اگر از پارلمان شروع شود می تواند اعتماد آفرین بوده و اعتماد از دست رفته مجلس را بازگرداند.

وی افزود: تلاشی که در حدود دو سال اخیر در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی صورت گرفته برای آن بوده مجلس برخاسته از مطالبات مردم شکل بگیرد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: شورای ائتلاف با برنامه ریزی دقیق و اخذ نظرات و اولویت های مردم با برنامه جدی وارد مجلس خواهد شد.

سروری افزود: تیم اختصاصی لیست ایران سربلند برنامه های خود را در مجلس یازدهم نشان خواهد داد.

وی گفت: نگاه جدی به وضعیت معیشتی و اقتصاد جامعه اولویت اصلی و مطالبه مردم است که لیست ایران سربلند به دنبال تحقق این برنامه هاست و به همین جهت بنا داریم دیوار بی اعتمادی بین مردم و مسئولین را برداریم./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات