۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۳۹۸۳۶
حجت الاسلام بابائیان:

حماسه ۲۲ بهمن امسال، نمایش مشروعیت و مقبولیت نظام به دنیا بود

حماسه ۲۲ بهمن امسال، نمایش مشروعیت و مقبولیت نظام به دنیا بود
استاد حوزه علمیه مازندران به حضور حماسی ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این حضور مشروعیت و مقبولیت نظام را به دنیا به نمایش گذاشت.
حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، آن را پاسخ دندان‌شکنی به تهمت روگردانی مردم از انقلاب و زنده بودن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت بزرگ ایران ضمن خنثی کردن توطئه دشمن همه محاسبات نظامی و تهدید نظامی آن‌ها را نیز بی اثرکردند.
 
وی با بیان این که این حضور گسترده دوستداران انقلاب را امیدوار و دشمنان نظام را ناامید کرد، افزود: این حضور ملت بزرگ ایران نمایش اقتدار، آرامش و قدرت ایران اسلامی و نتیجه خوش بینی از آینده نظام اسلامی بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور گسترده ملت ایران مشروعیت و مقبولیت نظام را به دنیا به نمایش گذاشت، خاطرنشان کرد: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال آمادگی خود را برای انتقام سخت از ترور سپهبد شهید سلیمانی اعلام کردند.
 
حجت الاسلام بابائیان با بیان این که هیچ قدرتی قادر به مقابله با ملت ایران نیست و این مسأله در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به اثبات رسید، بیان داشت: ملت ایران هرگز تسلیم زورگویی‌ها وباج خواهی های، دشمنان نخواهد شد.
 
وی با اشاره به این که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان داد ارزش‌های انقلاب پررنگ‌تر از گذشته در صراط مستقیم الهی در حرکت است، تصریح کرد: این حضور نشان از آمادگی ودفاع کامل ملت در مقابل تمامیت خواهی استکبار جهانی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران هرگز دست از اصول و اهداف امامین انقلاب و شهدا بر نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با خلق حماسه دیگری در ۲۲ بهمن امسال، نشان دادند با قدرت پای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستاده اند.
 
حجت الاسلام بابائیان با بیان این که ملت ایران در همه عرصه‌ها و صحنه‌های چهل سال اخیر بصیرت دینی و سیاسی خود را به اثبات رساندند، بیان داشت: این انقلاب الهی با تأثیر پذیری از نهضت عاشورای امام حسین (ع) امروز به یک انقلاب جهانی تبدیل شده است.
 
وی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که ملت بزرگ ایران چهل سال است که در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های بدخواهان انقلاب ایستاده اند، خاطرنشان کرد: ملت ایران با ایستادگی و مقاومت خود همه توطئه‌های دشمنان را خنثی و آن‌ها را رسوا کرده اند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی هر روز مسیر توسعه و پیشرفت را با شتاب بیشتری طی می‌کند، تصریح کرد: سکون و ایستایی در مسیر انقلاب معنا و مفهومی ندارد و انقلاب با قدرت مسیر اصلی خود ادامه می‌دهد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات