۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۶۳۹۸۵۰
قائم مقام مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران:

انتخاب اصلح در آینه کلام رهبر انقلاب جست و جو شود

انتخاب اصلح در آینه کلام رهبر انقلاب جست و جو شود
صادقی با بیان اینکه نماینده مجلس باید شجاع، انقلابی و متواضع باشد، گفت: انتخاب اصلح در آینه کلام رهبر انقلاب جست و جو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرکار خانم فاضله، معصومه سادات صادقی قائم مقام مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران، امروز در جلسه اخلاق که مدرسه علمیه الزهرا(س) برگزار شد، با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات، گفت: حضرت آقا فرمودند: انتخابات پایه نظام است؛ لذا باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم.

وی ضمن بیان ویژگی های نمایندگان مجلس ابراز کرد: مجلس محل فکر کردن است، افرادی باید وارد مجلس شوند که قدرت تحلیل و تفکر بالایی داشته باشند، در مجلس صرف نیروی جهادی بودن کافی نیست، بلکه باید نمایندگان اهل تفکر و تجزیه و تحلیل باشند.

صادقی افزود: نماینده ای باید وارد مجلس شود که تقوا داشته باشد، طرفدار محرومان و ضد فساد، مومن، شجاع و انقلابی باشد.

قائم مقام مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران با تاکید بر اینکه نماینده مجلس باید موضع گیری صریح و انقلابی داشته باشد، خاطرنشان کرد: اگر نماینده مجلس اهل محافظه کاری باشد، مهمترین قوانین کشور را با محافظه کاری و بدون دقت و تفکر به تصویب می رساند و این امر خسارت های زیادی برای کشور در بر خواهد داشت.

وی تواضع را از ویژگی مهم نماینده مجلس برشمرد و گفت: اینکه می گوییم نماینده مجلس باید متواضع باشد و این امر برای او ضروری است؛ از این جهت است که تکبر صندلی مجلس او را جذب خود نکند.

صادقی ادامه داد: اگر نماینده ای تواضع نداشت و تکبر صندلی مجلس او را گرفت، راهزنانی که در خارج از مجلس اهدافی در سر می پرورانند از این افراد سوء استفاده می کنند، لذا در دام مفاسد گرفتار می شوند که متاسفانه از این قبیل اتفاقات را داشته ایم.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) در پایان خاطرنشان کرد: کاندیدای مجلس را با این شاخصه ها که خصوصا حضرت آقا هم بیان فرمودند بررسی کنید، مواضع آنها را در طول این چندسال و فتنه هایی که داشتیم بررسی کنید و براساس مواضع شجاعانه، صریح، انقلابی و مومنانه ای که داشته اند افراد را برای ورود به مجلس شورای اسلامی انتخاب کنید./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حامد
Iran, Islamic Republic of
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
عبارت جست و حو در تیتر درست است؟
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
اقتدار و عظمت تاریخی ایران و ایرانیان امری نیست که صرفاً برگرفته از کلام و اذهان ساکنان این پهنه سرزمینی باشد و اتفاقاً مصادیقی بی‌شمار از اذعان متفکران مغرب زمین به این امر وجود دارد. عظمتی که ریشه در هویت تاریخی و تمدنی ایران داشته است.
0
0