۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۶۳۹۸۵۸
حجت الاسلام حسینی:

انتقام خون شهید سلیمانی را خواهیم گرفت

انتقام خون شهید سلیمانی را خواهیم گرفت
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه آمریکا مهمان ما را در خانه ما به شهادت رساند، گفت: ما عراقی ها انتقام شهید سلیمانی را از آمریکا خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدحمید حسینی، از فرماندهان حشد الشعبی عراق، عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در جمع مردم خرم آباد که در ورزشگاه تختی برگزار شد، با گرامیدشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس گفت: از همین جا از برادران شما که در اربعین به کمک ما آمدید و در خدمت به زائران اربعین نقش آفرینی کردید قدردانی می کنیم.

وی اظهار داشت: آمریکا به قصد ایران وارد عراق شد و یک هزار و 450 کیلومتر با ایران هم مرز شد و استانی را به یک کشور داد.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: جزای اینکه آمریکا نتوانست به ایران ضربه بزند، عراق سقوط کرد، ارتش سقوط کرد، ارتش را منحل کرد و در این شرایط آمریکا تعداد نیروهایی که وارد عراق کرد، عراق در اختیار آمریکا بود و صدام نیروی وابسته و رسمی آمریکا بود.

وی اظهار داشت: با سقوط صدام ما خوشحال بودیم و نمی دانستیم گرفتار چه چاه بزرگتری شده ایم و در این شرایط حاج قاسم سلیمانی با کمک ابوالمهدی المهندس بدون داشتن شرایط و امکاناتی در عراق به مقابه ایستاد و کارهای بزرگی نجام داد که ما خودمان باوز نداشتیم.

شهید سلیمانی استراتژی غربی ها در منطقه را از بین برد

فرمانده حشدالشعبی عراق افزود: حاج قاسم فرماندهی نیروهایی بر عهده گرفت و بیش از 57 تیپ را در عراق سازماندهی کرد و زمانی که داعش وارد شد، حاج قاسم با نیروهایی که در سوریه سازماندهی کرده بود به عراق آمد.

وی استراتژی آمریکا را هرکسی برای خودش عنوان کرد و ادامه داد: غربی ها نمی خواهند ما با هم باشیم، چون می توانند ما را یکی یکی از بین ببرند، حاج قاسم این استراتژی غربی ها را در منطقه از بین برد.

حجت الاسلام حسینی افزود: به برکت خون شهید سلیمانی و ابوالمهدی باید اعلام کنم که اکنون هیچ نیروی آمریکایی جرأت پرسه زدن در خیابان های عراق را ندارد.

برکت خون شهید سلیمانی و ابوالمهدی سبب خروج آمریکا از عراق شد

فرمانده حشد الشعبی ادامه داد: ما توان خروج آمریکا از عراق خارج را نداشتیم و شهید حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس با خون خود راه را برای ما باز کردند وآمریکا را از عراق بیرون کردیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش ولایت فقیه در ایران اسلامی را نعمتی بزرگ خواند و گفت: مردم ایران قدر این نعمت را بدانید./9451/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
ابراهیم بهروج
ارسال نظرات