۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۶۳۹۸۷۰
آیت الله یزدی:

مردم با حضور پرشور در انتخابات دشمنان را ناامید و نظام را تقویت کنند

مردم با حضور پرشور در انتخابات دشمنان را ناامید و نظام را تقویت کنند
رییس جامعه مدرسین با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات پیش رو گفت: مردم با حضور پرشور در انتخابات دشمنان را ناامید و نظام را تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمد یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: باید به اوضاع و احوال زمان آشنا باشیم و به وضعیت اطراف کشور و امنیت و موفقیت های انقلاب توجه کنیم.

وی افزود: امروز در شرایط خاصی قرار داریم و باید در صحنه حضور جدی داشته باشیم، توصیه بنده به عنوان یک طلبه و به عنوان آشنای به اوضاع و احوال کشور به مردم عزیز این است هرکس در کشور با هر فکر، عقیده و نظری که هست پای صندوق های انتخابات حاضر شود.

آیت الله یزدی با بیان این که مردم با حضور خود پای صندوق های رأی باید دشمنان را ناامید کنند، اظهار داشت: دشمنان هر روز یک نقشه علیه انقلاب و اسلام مطرح و پیگیری می کنند که اخیرا هم معامله قرن را علیه امت اسلام مطرح کرده اند.

وی ادامه داد: مردم باید پای صندوق ها حضور پیدا کنند و به هرکسی که می خواهند رأی بدهند، البته مردم باید به دنبال افراد صالح تر باشند؛ نفس حضور پای صندوق های رأی به نقش حمایت و تأیید از حاکمیت کشور دارد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز امیدواری کرد که با حضور آگاهانه مردم مجلس شورای اسلامی خوبی داشته باشیم و مجلس خبرگان نیز با حضور نیروهای جدید تقویت شود.

آیت الله یزدی حفظ حاکمیت اسلام را از اهم وظایف جامعه دانست و ابراز داشت: به فرموده امام راحل حفظ اساس حاکمیت نظام اسلامی از اوجب واجبات است، امیدوارم که خداوند به همه توفیق خدمت به نظام اسلامی بدهد و مردم با حضور خود نظام اسلامی را تقویت کنند.

محمد قمین
ارسال نظرات