۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۶۳۹۸۸۴

‌رییس قوه قضائیه با خانواده شهید سلیمانی دیدار و گفت وگو کرد

‌رییس قوه قضائیه با خانواده شهید سلیمانی دیدار و گفت وگو کرد
آیت‌الله رئیسی در جریان سفر به کرمان با خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه در جریان سفر به کرمان با خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس قوه قضائیه در این دیدار گفت: خداوند به پیغمبر می گوید ای پیغمبر نام تو را ما بلند و پرآوازه کردیم. شهید سلیمانی را که در مکتب انبیا درس خوانده است، خداوند بلندآوازه کرده است که این بلند آوازگی لحظه ای و مقطعی نیست.

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: خداوند انشالله روح شهید سلیمانی را شاد کند و از ما راضی کند که بتوانیم وظایمان را نسبت به راه ایشان انجام دهیم و خداوند روز به روز جلوه آثار و برکات خون مطهر ایشان را بیشتر کند که تردیدی نداشته باشید که ماندگار خواهد بود.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: در زمان شهادت آقای بهشتی همه ما نگران بودیم و بسیار غصه خوردیم؛ ولی بعدا فکر کردیم که هیچ خونی مثل خون شهید بهشتی نمی‌توانست مسائل آن روز را حل کند. ما آن روز گرفتار جریان نفاق و بنی صدر بودیم و خون ایشان این مسائل را حل کرد، لذا خون شهید سلیمانی نیز مانند حیاتش در بسیاری از مسائل در کشور توانست موثر باشد و بعد از این هم قطعا آثار بسیاری دارد.

آیت الله رئیسی در این دیدار، با تاکید بر مجاهدت‌های بزرگ سپهبد سلیمانی در دفاع از کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی از درگاه خداوند برای آن شهید عالی مقام علو درجات و برای خانواده ایشان صبر و اجر مسئلت کرد.

محمد قمین
ارسال نظرات