۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۶۳۹۹۸۰

حضور مسئول بسیج رسانه خوزستان در دفتر خبرگزاری رسای اهواز

حضور مسئول بسیج رسانه خوزستان در دفتر خبرگزاری رسای اهواز
مسئول بسیج رسانه خوزستان در دفتر خبرگزاری رسای اهواز حضور پیدا کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سجاد بهمئی، مسئول بسیج رسانه خوزستان، امروز در دفتر خبرگزاری رسا حضور یافت.

مسئول بسیج رسانه خوزستان ضمن دیدار با اعضای خبرگزاری، خاطرنشان کرد: دیدار از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های استان در برنامه‌ها قرار دارد که سبب دلگرمی و تعامل دوسویه شده است ضمن اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا به ویژه شهدای رسانه دیگر اولویت‌های سازمان خواهد بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های شهدای رسانه در حال اجرا است، اظهار داشت: با توجه به کنگره هزار و ۴۰۰ سردار و شهدای استان، تلاش داریم پیش از برگزاری آن، یادواره‌ای برای شهدای رسانه برگزار کنیم.
                                     پ/حضور مسئول بسیج رسانه خوزستان در دفتر خبرگزاری رسای اهواز
بهمئی با اشاره به جذب اصحاب رسانه، گفت: با برگزاری برنامه‌های آموزشی، تفریحی و اردویی تلاش داریم تا اصحاب رسانه را جذب کنیم ضمن اینکه قرارگاه اصحاب رسانه تشکیل شده است و در فراخوان اول گروه‌های جهادی شهدای رسانه شکل گرفت.

وی با بیان اینکه در فراخوان اول گروه‌های جهادی شهدای رسانه ۷۸ فعال رسانه‌ای نام نویسی کردند، افزود: گروه‌های جهادی و قرارگاه اصحاب رسانه با حضور در مناطق محروم و آسیب پذیر، به بررسی آسیب‌ها و تهدید‌ها و انعکاس شان در فضای رسانه‌ای می‌پردازند و در عین حال به مطالبه گری از مسئولان مربوطه خواهند پرداخت.

مسئول بسیج رسانه خوزستان با بیان اینکه دفتر بسیج رسانه باید در هر خبرگزاری باشد، بیان داشت: بسیار تلاش داریم تا عملکرد بسیج و نیرو‌های انقلابی در فضای رسانه‌ای پخش شود./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات