۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۳۹۹۸۱
آیت الله حسینی شاهرودی در گفت وگو با رسا:

سازشکاران به مجلس بروند همه منافع و مصالح کشور نابود می شود

سازشکاران به مجلس بروند همه منافع و مصالح کشور نابود می شود
نماینده خبرگان با بیان اینکه انتخاب اصلح سبب برداشته شدن فشارها از مملکت می شود، گفت: کسانی را انتخاب کنیم که برای دین و انقلاب کارآمدی بیشتری داشته باشند.

آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به ضرورت حضور پرشور و گسترده مردم پای صندوق های رأی در انتخابات پیش رو گفت: اگر حضور مردم در انتخابات پرشور باشد دشمن بیشتر عقب نشینی می کند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات طمع دشمن را از نظام جمهوری اسلامی قطع می کند، اظهار داشت: نام نویسی کاندیداها در عرصه انتخابات و شور انتخاباتی مردم حاکی از علاقه آنها به انقلاب و نظام اسلامی است.

آیت الله حسینی شاهرودی با تأکید بر اینکه حضور گسترده مردم پای صندوق های رأی موجب می شود استکبار جهانی از نفوذ در انقلاب اسلامی و سیاهنمایی علیه آن مأیوس شود، خاطرنشان کرد: دشمن با مشاهده ملت ایران در صحنه انتخابات مأیوس می شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت انتخاب اصلح از میان کاندیداها عنوان کرد: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی چون از سوی شورای نگهبان صلاحیتشان احراز شده است، صالح هستند، اما ما باید اصلح را انتخاب کنیم؛ به بیان دیگر ما باید کسانی را انتخاب کنیم که برای دین و انقلاب کارآمدی بیشتری داشته باشند.

وی تعهد به دین و اسلام را از شاخصه های مهم نماینده تراز انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: نخستین اولویت برای نماینده تراز انقلاب اسلامی «انجام وظیفه الهی» است؛ نماینده تراز انقلاب اسلامی کسی است که همه امور خود اعم از رفتارهای شخصی و اجتماعی اش را برای رضای خداوند و در راستای عمل به تکلیف الهی انجام دهد.

آیت الله حسینی شاهرودی همچنین رشد و درک اجتماعی و سیاسی و دشمن شناسی را نیز از دیگر شاخصه های نماینده تراز انقلاب اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: نماینده ای در تراز انقلاب اسلامی است که همه کارهای خود را با انگیزه الهی و اخلاص انجام دهد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مهم ترین شاخصه نماینده تراز انقلاب اسلامی التزام عملی به ولایت فقیه است، تصریح کرد: ممکن است دو نماینده، هر دو متعهد و متدین بوده، اما التزام یکی از آنها نسبت به ولایت فقیه بیشتر باشد و ما باید آن کسی که روحیه ولایتمداری بیشتری دارد را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به اینکه درک سیاسی بین المللی نیز از شاخصه های نماینده تراز انقلاب اسلامی است، گفت: امروز ما دشمن های بسیاری داریم و باید نمایندگانی دشمن ستیز و دشمن شناس را راهی مجلس کنیم، زیرا اگر نمایندگانی با روحیه سازشگری با آمریکا را به مجلس بفرستیم و مسأله سازش با آمریکا تحقق پیدا کند همه منافع و مصالح کشور نابود می شود.

آیت الله حسینی شاهرودی با تأکید بر ضرورت قوی عمل کردن مجلس در زمینه قانون گذاری یادآور شد: لوایح به گونه ای تصویب شود که راه دور زدن نداشته باشند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انتخاب اصلح سبب می شود فشارها از مملکت برداشته شود، گفت: هنگامی که افراد اصلح وارد عرصه های مدیریتی شوند بدون شک مسائل را به گونه ای تنظیم خواهند کرد که مملکت خود را با گرفتاری ها و تنگناها وفق دهد./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را میتوانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کاندیدایی باید انتخاب شود که دغدغه مشکلات مردم را داشته باشد و در طرح ها و لوایح به گونه ای رای دهد که مشکلات مردم حل شود.
0
0