۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۶۴۰۰۲۸
امام جمعه کرمان:

شناخت لغزش‌ها به عدم تکرار خطاها کمک می‌کند

شناخت لغزش‌ها به عدم تکرار خطاها کمک می‌کند
حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌ با بیان اینکه فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان کار ارزشمندی است گفت: هنر انسان این است که وقتی لغزش خود را فهمید آن تکرار نکند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در آیین آزادسازی 100 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان کرمان با تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(ع) اظهار داشت: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در این ایام مبارک کار بسیار ارزشمندی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه انسان‌ها ممکن است در زندگی دچار بحران‌های روحی و روانی شوند گفت: این بحران‌ها گاهی آنقدر شدید است که آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه این بحران‌ها در شرایطی ممکن است خانواده آنها را نیز با مشکل روبه‌رو کند افزود: اگر فردی انسانی را از بحران نجات دهد در نگاه دینی آن است که انگار تمام جامعه را نجات داده است.

علیدادی‌سلیمانی با عنوان اینکه زندان یک حکم است که قاضی عدالت بر اساس قانون این حکم را تشخیص می‌دهد گفت: از سوی دیگر اگر فردی بستری را فراهم کند که فرد گرفتار در زندان آزاد شود کار بسیار نیکی است که اجر آن با خدا است.

وی با بیان اینکه برای هر آدمی لغزش‌هایی پیش می‌آید که متفاوت است افزود: هنر انسان این است که وقتی لغزش خود را فهمید آن تکرار نکند و دوباره سراغ آن نرود.

اکبر افضلی از توزیع سبد کالایی به ارزش 3 میلیون و 700 هزار ریال به‌مناسبت دهه فجر به هر خانواده تحت پوشش این انجمن خبر داد و اظهار داشت: در این ایام برای آزادی 30 زندانی بدهکار مالی بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال پرداخت کرده‌ایم.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان با عنوان اینکه از ابتدای سال جاری 22 میلیارد و 364 میلیون و 758 هزار و 398 ریال به خانواده‌های زندانیان نیازمند تحت پوشش این انجمن کمک شده است گفت: 69 خانواده تحت پوشش انجمن برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات