۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۶۴۰۰۳۴
امام جمعه خرم آباد:

انتخابات سبب تزریق خون تازه ای بین ملت و نظام می شود

انتخابات سبب تزریق خون تازه ای بین ملت و نظام می شود
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: انتخابات سبب تزریق خون تازه بین ملت و نظام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در جلسه شورای اداری لرستان گفت: انتخابات راه موفقیت و تزریق خون تازه به ملت است.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری یک انتخابات خوب در سایه امنیت و آرامش افزود: در این زمینه مجریان، ناظران انتخابات و مردم رسالت خطیری بر دوش دارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تأکید کرد: همه باید دست به دست هم دهیم که در سایه حضوری پرشور و شعور انتخاباتی در شأن انقلاب و نظام اسلامی برگزار کنیم.

وی اظهار داشت: متولیان امر توجه داشته باشند که در عرصه انتخابات وظیفه نظارتی و اجرایی خود را با محوریت کسب رضای خدا انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: مجلس از اضلاع سه گانه اداره کشور و عصاره ملت است و حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ضروری است.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان و متولیان امر باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند، بیان کرد: مجلس شورای اسلامی از سه رکن اداره کشور است و با تعطیلی قوه مقننه قوه های اجراییه و قضاییه نمی توانند کار کنند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات