۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۶۴۰۰۲۵

شاخصه های کاندیدای اصلح مجلس از نگاه مدیر حوزه های علمیه

شاخصه های کاندیدای اصلح مجلس از نگاه مدیر حوزه های علمیه
مدیر حوزه های علمیه با اشاره به ویژگی های نمایندگان مجلس گفت: این افراد لازم است که برترین های عرصه دیانت، تفکر انقلابی، تلاش جهادی و محرومیت زدایی از مستضعفین باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در آستانه انتخابات مجلی شورای اسلامی و باتوجه به لزوم شرکت در انتخابات و همچنین انتخابات افرادی اصلح برای تصدی منصب نمایندگی مردم در قوه مقننه آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در مطلبی به بیان نکاتی در این باره پرداخته است.

وی در بخشی از این مطلب تأکید می کند که با توجه به نگاه بلند امام خمینی(ره) به قوه مقننه و سخن گرانسنگ «مجلس در رأس همه امور است»، لازم است شخصیت هایی به نمایندگی مردم در مجلس حضور یافته و زمام قانونگذاری را به دست گیرند که دارای ابعاد مختلفی باشند.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: این افراد لازم است که برترین های عرصه دیانت و ایمان، تفکر انقلابی و تلاش جهادی، تخصص و تعهد، دانش لازم و ابداع و خلاقیت، زهد و محرومیت زدایی از مستضعفین باشند.

وی در بیان دیگر ویژگی های لازم در ارتباط با افراد صالح برای انتخابات یادآور شده است که یک نماینده باید از صلابت در برابر قدرت های پوشالی استکبار و تواضع در برابر مردم و در نهایت دارای اعتقاد عمیق و التزام عملی به ولایت فقیه برخوردار باشند./1330/ج

ارسال نظرات