۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۴۰۱۸۶
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب:

مردم در منظومه فکری امام و رهبری ولی نعمت هستند

مردم در منظومه فکری امام و رهبری ولی نعمت هستند
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با بیان این که در اندیشه فکری امام خمینی و رهبری مردم ولی نعمت هستند، اظهار کرد: مسؤولان نیز باید این اصل را اساس کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که مردم در منظومه فکری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، ولی نعمتان به شمار می روند، اظهار کرد: تمامی مسؤولان جمهوری اسلامی باید این اصل را اساس کار خود قرار دهند و در عمل نیز به دنبال رفع مشکلات مردم اعم از معیشت و اجتماعی باشند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی که نظام مردم سالاری دینی است، اگر مسؤولی نتواند از مشکلات مردم گرهی بگشاید و خواسته های مشروع آنها را برآورد و به عبارت دیگر جدای از مردم برای خودش برنامه داشته باشد، آن فرد، مسؤول جمهوری اسلامی نیست بلکه صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند.

وی با تصریح بر این که مردم، جمهوری اسلامی ایران را تشکیل داده و در دفاع از آن همه عزیزان خود را فدا کرده اند، تبیین کرد: باید همواره مردم را در رأس امور بدانیم؛ نظام جمهوری اسلامی ایران تا امروزه مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشته و در همه موارد نیز پیروز شده است و اگر روحیه انقلابی و ولایت مداری در اندیشه ایرانیان نبود، هرگز چنین پیروزی هایی را شاهد نبودیم.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم افزود: در یک ماه اخیر شاهد دو رفراندوم بزرگ مردمی در تشییع جنازه شهید قاسم سلیمانی و جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بودیم که سومین رفراندوم را نیز در دوم اسفندماه شاهد خواهیم بود و مردم ایران اسلامی پیروزی عزتمندی از خود به جا خواهند گذاشت.

وی وحدت مردم را دلیل شکست و به انزوا کشاندن دشمنان انقلاب اسلامی دانست و گفت: وحدت را در هر شرایطی باید حفظ و از هرگونه تحزب گرایی پرهیز کرد؛ از سوی دیگر باید تلاش کرد مجلسی مقتدر در مقابل دشمنان شرق و غرب تشکیل داد؛ زیرا شایسته نیست مجلسی که در آن شخصیت های والامقام علمی و اخلاقی حضور داشته اند، به مجلسی لابی گر و ریاکار تبدیل شود./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات