۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۶۴۰۱۸۸
علی پور:

تسلیم و مرعوب کدخدا شدن راه موفقیت و پیشرفت کشور نیست

تسلیم و مرعوب کدخدا شدن راه موفقیت و پیشرفت کشور نیست
کاندیدای جبهه انقلاب اسلامی مازندران گفت: برای موفقیت و پیشرفت در کشور نباید دستان خود را به علامت تسلیم بالا ببریم و نگاهمان تنها به کدخدا باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، کمال علیپور، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه آمریکا، ایستادگی و مقاومت را رمز پیروزی‌های ملت ایران در برابر فشار‌های ظالمانه آمریکا دانست.
 
وی با بیان این که ایران اسلامی امروز به پیشرفت‌هایی دست یافته که به هیچ عنوان قابل مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیست، افزود: تجربه نشان داده با ایستادگی و مقاومت در برابر فشار‌های دشمن می‌توان از مشکلات عبور کرد.
 
کاندیدای جبهه انقلاب اسلامی مازندران با اشاره به این که با توانمند سازی و اقتدار ملی می‌توانیم از بحران‌ها و مشکلات عبور کنیم، خاطرنشان کرد: با تکیه بر استعداد و توانمندی داخلی خود می‌توانیم ضمن عبور از مشکلات، به پیشرفت هم دست پیدا کنیم.
 
علی پور با بیان این که برای موفقیت و پیشرفت در کشور نباید دستان خود را به علامت تسلیم بالا ببریم و نگاهمان تنها به کدخدا باشد، بیان داشت: باید با بهره گیری از ظرفیت داخلی اقتدار ملی خود را افزایش دهیم.
 
وی با تأکید براین که ایرانی آباد، قوی و توانمند نیازمند مجلس مقتدر است، خاطرنشان کرد: یک مجلس قوی می‌تواند حتی دولت ضعیف را نیز به حرکت در بیاورد.
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه قائمشهر و سوادکوه با بیان این که یک مجلس قوی و مقتدر می‌تواند با تصمیمات صحیح و نظارت دقیق موتور محرکه مدیران اجرایی کشور باشد، تصریح کرد: مردم باید با نگاه و شناختی دقیق از نمایندگان منتخب خود مجلس و دولتی قوی و توانمند را ایجاد کنند.
 
علی پور با بیان این که یک مجلس ضعیف می‌تواند با تصمیمات اشتباه خود مشکلات بسیاری را برای کشور به وجود بیاورد، بیان داشت: باید تلاش کنیم یک مجلس در تراز انقلاب اسلامی در دوره یازدهم بر سر کار بیاید تا شاهد رشد و شکوفایی ایران اسلامی در ابعاد مختلف باشیم.
 
وی با بیان این که در بیانیه گام دوم انقلاب تأکید شده که کشور در چهل سال بعد باید به سمت جهادی بزرگ حرکت کند، افزود: امروز برای ساختن ایران بزرگ باید جهاد بزرگ انجام داد و این نیازمند یک مجلس قوی و در تراز انقلاب اسلامی است.
 
علی پور با تأکید براین که انقلابی بودن تنها به شعار دادن نیست، بیان داشت: کسی که ادعای انقلابی بودن دارد باید در عمل این ادعای خود را ثابت کند.
 
وی با بیان این که کار نماینده مجلس ریل گذاری صحیح است، خاطرنشان کرد: مجلس نیاز به صحن علنی ندارد بلکه نیاز به نظارت و بازدید میدانی دارد.
 
کاندیدای جبهه انقلاب اسلامی مازندران با تأکید براین که مطالبه گری خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم مهم‌ترین وظیفه یک نماینده مجلس است، تصریح کرد: نماینده مجلس باید در شفافیت الگو و باید آراء نمایندگان شفاف باشد.
 
وی با بیان این که مجلس باید به یک اتاق شیشه‌ای تبدیل شود تا هیچ نماینده‌ای جرأت نکند با هیچ وزیری لابی گری داشته باشد و یک باند تشکیل دهد، افزود: در کشوری که هر کوچه اش مزین به خون شهدا است نباید چنین وضعیتی داشته باشد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات