۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۶۴۰۲۰۱
استاد حوزه علمیه کرمان:

روحانیان بدون تعلقات سیاسی، فرد اصلح را به مردم معرفی کنند

روحانیان بدون تعلقات سیاسی، فرد اصلح را به مردم معرفی کنند
حجت الاسلام هدایتی گفت: روحانیان مردم را نسبت به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دعوت کنند، زیرا وظیفه شرعی و قانونی هر مسلمانی حضور در پای صندوق‌های رای است.
حجت الاسلام حمید هدایتی استاد حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، گفت: فضای رقابتی در بین نمایندگان سبب حضور مردم در پای صندوق های رای می شود.
 
وی افزود: فضای رقابتی در بین کاندیدا‌ها سبب شده که مردم شور و شوق دیگری نسبت به حضور در پای صندوق‌های رای داشته باشند که مردم با جضور خود در انتخابات دشمنان اسلام را از جمهوری اسلامی ناامید کنند.
 
حجت الاسلام هدایتی با بیان این که طرفداران نمایندگان دیگر کاند‌یداها را تخریب نکنند، بیان داشت: تخریب کردن و دورغ پردازی از خصوصیاتی بوده که مردم نسبت به انتخابات دلسرد می‌شوند.
 
وی با توجه به این که صداقت و درستی در بین نامزد‌های انتخاباتی از ضروریات محسوب می‌شود، اظهار داشت: خدمتگزاری، جهادی کار کردن، ولایی بودن و دلسوز نظام بودن از خصوصیات شخص اصلح شمرده می‌شود.
 
استاد حوزه علمیه کرمان ابراز داشت: روحانیان مردم را نسبت به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دعوت کنند، زیرا وظیفه شرعی و قانونی هر مسلمانی حضور در پای صندوق‌های رای است.
 
وی با اشاره به این که روحانیان بدون تعلقات سیاسی خصوصیات شخص اصلح را به مردم معرفی کنند، خاطرنشان کرد: روحانیان برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح نقش بسزایی را دارند.
 
حجت الاسلام هدایتی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی همچون گرانی و بیکاری با عملکرد بعضی از مسؤولان در جامعه به وجود آمده و مردم مشکلات را پای انقلاب ننویسند.
 
وی در پایان با بیان این که روشنگری و بصیرت دادن به مردم از وظایف روحانیان در مساجد شمرده می‌شود، خاطرنشان کرد: انتخاب آگاهانه مهم‌ترین رکن انتخابت و مجلس انقلابی است./۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات