۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۶۴۰۲۰۳
امام جمعه امین شهر:

انتخاب اصلح مهم‌ترین وظیفه مردم است

انتخاب اصلح مهم‌ترین وظیفه مردم است
حجت الاسلام فلاحی با اشاره به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، گفت: حضور در انتخابات و انتخاب کردن شخص اصلح، اقتدار مردم ایران را در مقابل دشمنان می‌رساند.
حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به حضور حداکثری مردم در اتخابات، گفت: حضور مردم در انتخابات یک وظیفه قانونی و شرعی است.

وی افزود: از بین بردن نقشه‌های شوم دشمن با حضور مردم در انتخابات به دست می‌آید، زیرا دشمنان قسم خورده ایران از طریق رسانه‌ها و ماهواره‌ها به دنبال کم رنگ کردن انتخابات در ایران هستند.

حجت الاسلام فلاحی با بیان این که شور سیاسی مردم نسبت به نظام با حضور در انتخابات به دست می‌آید، ابراز داشت: ندای دموکراسی مردم سالاری را کشور‌ها از جمهوری اسلامی ایران یاد بگیرند.

امام جمعه امین شهر با اشاره به این که انتخاب اصلح مهم‌ترین وظیفه مردم و مسؤولان در پای صندوق‌های رای است، خاطرنشان کرد: صحبت‌های رهبری را مردم بخوانند و به آن‌ها عمل کنند و مهم‌ترین خصوصیت یک نماینده دلسوز بودن به انقلاب و اسلام است.

وی بیان داشت: مجلس انقلابی را مردم در کشور به وجود می‌آورند و مردم با رفتن به پای صندوق‌های رای می‌توانند با انتخاب آگاهانه، مجلس انقلابی را بسازند که از انقلاب و اسلام دفاع کند.

حجت الاسلام فلاحی در پایان با اشاره به این که حضور در انتخابات و انتخاب کردن شخص اصلح، اقتدار مردم ایران را می‌رساند، گفت: مردم با رفتن به پای صندوق‌های رای می‌توانند ولایت مداری خود را ثابت کنند. /۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات