۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۶۴۰۲۵۹
مدیر حوزه علمیه بوشهر تبیین کرد؛

ملاک های انتخاب نامزد اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی

ملاک های انتخاب نامزد اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی
حجت الاسلام خدری گفت: اگر انتخاب ما یک انتخاب قوی و درست باشد، بسیاری از مشکلات کشور قابل حل است.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اهمیت تاثیر انتخابات در سرنوشت وحل مشکلات کشور را یادآور شد و گفت: با هوشیاری و آگاهی مردم پروژه تحریم انتخاباتی دشمن شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام خدری به ضرورت انتخاب نماینده اصلح اشاره کرد و افزود: ملاک امام خمینی(ره)  در انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخاب افرادی مانند آیت الله مدرس بود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به ویژگی های آیت الله مدرس، عنوان کرد: هیچ گونه ارعاب، تهدید، تطمیع و فریب‌گری در آیت الله مدرس اثر نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه یک نماینده خوب، باید خصوصیاتی نزدیک به آیت الله مدرس داشته باشد، اظهار داشت: کسی که از تهدیدها بترسد، به طمع مال دنیا تطمیع شود و به راحتی فریب بخورد، نمی تواند نماینده خوبی باشد.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه نماینده اصلح باید صداقت، بصیرت و بینش سیاسی داشته باشد، ابراز کزد: نماینده مجلس شورای اسلامی باید استعمارستیز و دغدغه استقلال و پیشرفت کشور داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر شجاعت و ساده زیست بودن را از ویژگی های اساسی نمایندگان مجلس دانست و تصریح کرد: نماینده ای که با تهدید ها از میدان خارج و یا کسی که به خاطر ثروت تطمیع شود، شایسته نمایندگی ملت ایران نیست.

 وی با اشاره به تاثیر انتخاب اصلح در آینده مردم، خاطر نشان کرد: باید به کسی رای داد که علاوه بر مردمی بودن، روحیه خدمت به خلق خدا را داشته باشد.

حجت الاسلام خدری گفت: باید با تلاش، بررسی و تشخیص خوب، نمایندگان کارآمد، کار بلد، انقلابی و دغدغه مند نسبت به مردم و نظام وارد مجلس شوند تا مجلس جایگاه واقعی خودش را دوباره پیدا کند و در رأس امور قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید برای معضلات و چالشهای کشور برنامه ریزی و آنها را حل کنند، عنوان کرد: به تعبیر رهبر انقلاب، اگر انتخاب ما یک انتخاب قوی و درست باشد، بسیاری از مشکلات کشور قابل حل است./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات