۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۶۳۹۹۳۵
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردستان:

مجلس قوی زمینه‌ساز تشکیل دولت جهادی و انقلابی است

مجلس قوی زمینه‌ساز تشکیل دولت جهادی و انقلابی است
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: انتخاب نمایندگان اصلح و مجلس قوی زمینه‌ساز تشکیل دولت جهادی و انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد در نشست فرمانده سپاه بیت‌المقدس با مسؤولان سپاه‌های شهرستان‌های کردستان که در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تاکید بر ضرورت حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات اظهار داشت: در این چند روز مانده به انتخابات، اگر بخواهیم کار تبلیغاتی انجام دهیم، دیگر دیر است اما باید مردم را امیدوار کنیم.

وی با بیان اینکه شاه‌بیت بیانیه گام دوم انقلاب در سایه عنایت و فضل الهی، امید وافری در بین ملت ایران برای حل مشکلات ایجاد کرد، افزود: در اوایل انقلاب نیز، دنیای استکبار با تمام عِده و عُده آمده بودند که انقلاب را دچار فروپاشی کنند اما ما اعتقاد داشتیم که این انقلاب اراده خداست و انقلاب از تمامی آن مشکلات، سربلند بیرون آمد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه یقیناً زمان استیصال ابرقدرت‌های غربی هم نزدیک است، تصریح کرد: «هیاهوها، فشار حداکثری بر مردم و طرح وعده‌هایی مبنی بر اینکه سال‌های پایانی انقلاب است و انقلاب ایران به عمر چهل سالگی نمی‌رسد» به جایی نرسیده و نخواهید رسید.

وی با یادآوری اینکه اراده و عنایت خداوند بر پیروزی ملت ایران بر دشمنان است، خطاب به مردم تاکید کرد: در برابر فشارهای دشمن نگران نباشید و ایستادگی خود را حفظ کنید چراکه راه حق پیروز است.

حجت‌الاسلام جعفرنژاد به فرموده رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: باید ملت ایران در این برهه حساس، با «حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات» پاسخ محکمی به دشمنان دهیم چراکه هر وقت مردم در میدان و صحنه حضور پیدا کرده، به نتیجه و هدف خود رسیده‌ایم.

وی انتخابات را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: باید دوباره با حضور خودمان «موجودیت و پویایی انقلاب» را به دشمن ثابت کنیم، هر چند که خود معاندان نظام تأثیر این حضور را بیشتر از ما درک کرده‌اند.

نظام جمهوری اسلامی «قاطعانه» جلوی بزرگ‌ترین و قلدرترین ابرقدرت دنیا ایستاده است

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با تاکید بر اینکه باید موفقیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان بازگو شود، خاطرنشان کرد: دشمنان در طول 41 سال اخیر همواره تلاش کرده که بر دستاوردهای نظام سرپوش گذاشته و دیده نشود چراکه چشم دیدن پیشرفت و عزت ایران اسلامی را ندارند.

وی بیان کرد: امروزه نظام جمهوری اسلامی «قاطعانه» جلوی بزرگ‌ترین و قلدرترین ابرقدرت دنیا ایستاده و باید این استقلال و اقتدار برای جوانان بازگو شود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه دشمنان در این آستانه انتخابات با عملیات روانی به‌دنبال ناامید کردن مردم و شایعه‌پراکنی هستند، عنوان کرد: از همه اقشار مختلف مردم و جوانان انتظار می‌رود در دوم اسفندماه برای خلق حماسه و مشارکت بالا در انتخابات، «حضور گسترده» داشته باشند.

وی «انتخاب نمایندگان با روحیه جهادی و انقلابی و تشکیل مجلس انقلابی» را راهکار قوی‌شدن در برابر دشمنان دانست و گفت: وقتی حدود 90 نفر از نمایندگان مجلس فعلی به‌دلیل فساد اقتصادی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس تأیید نشدند این مسئله معنادار است، پس باید مردم بدانند مشکلات کنونی حاصل انتخاب‌های نادرست قبلاً است.

حجت‌الاسلام جعفرنژاد عنوان کرد: اگر مردم در دوره‌های قبلی انتخاب درست و نمایندگانی شجاع، به‌دور از رانت و کانون‌های ثروت و دارای روحیه مبارزه‌طلبی در مقابل دشمن و مفسدین را راهی مجلس می‌کردند، مطمئناً مجلسی بی‌خاصیت در این دوره شکل نمی‌گرفت.

وی «امنیت، آسایش، اقتدار، عزت و همه پیشرفت‌های کنونی» در کشور را نتیجه حضور و بصیرت مردم خواند و اظهار کرد: باید در این چند روز باقی‌مانده به انتخابات، برای افرادی که هنوز تصمیم به حضور در انتخابات نگرفته، وقت گذاشته و آنها را ترغیب به حضور در پای صندوق‌های رأی کنیم.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان مجلس انقلابی را زمینه تشکیل دولت انقلابی و کارآمد بیان کرد و افزود: گرچه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات بسیار مهم است اما مهمتر از آن انتخاب فرد اصلح براساس شاخص‌ها و ویژگی‌های جهادی و انقلابی‌گری است.

حجت‌الاسلام جعفرنژاد یادآور شد: امروز با رویکرد انقلابی حجت‌الاسلام رئیسی نقطه امیدی در قوه قضائیه و بین مردم شکل گرفته، بنابراین مجلس انقلابی زمینه تشکیل دولت انقلابی و کارآمد را فراهم کرده و آنوقت مملکت گلستان می‌شود./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات