۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۳۹۸۲۵
ماموستا راستی:

راه حاج قاسم «قاطعانه» ادامه خواهد داشت

راه حاج قاسم «قاطعانه» ادامه خواهد داشت
امام جمعه موقت سنندج گفت: خون حاج قاسم نهضت مقاومت را روان ساخته و راه ایشان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری رسا، ماموستا محمد امین راستی پیش‌ از ظهر امروز در مراسم چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و جمعی از همرزمان ایشان که با حضور سیدعزت‌الله ضرغامی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمع کثیری از مردم انقلابی استان در سالن آزادی این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر مالک اشتر سپاه اسلام اظهار داشت: امروز روزی است که سردار قلب‌ها به دست جنایتکارکان به شهادت رسید و این عمل ننگین دشمن را به تمام محبان حاج قاسم تسلیت گفته، اما به خود سردار دل‌ها تبریک می‌گوئیم.

وی افزود: استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار به خاطر دو هدف پلید و خبیث خود مبنی بر دفاع از اسرائیل و تکه تکه کردن کشورهای اسلامی برای بلعیدن وارد منطقه شد.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: آمریکا داعش و القاعده را ایجاد کرده تا با بهانه مبارزه با آنها وارد منطقه شده و اموال جهان اسلام را چپاول کند.

وی خاطرنشان کرد: حاج قاسم با تکیه بر ایمان توانست مردمان یمن، سوریه و افغانستان را بر علیه استکبار جهانی متحد کند.

ماموستا راستی یادآور شد: دشمن هر کجا قصد توطئه داشت حاج قاسم حضور داشته و توطئه آنها را خنثی می‌کردند.

وی عنوان کرد: دشمن که تاب و توان مقابله با اقتدار حاج قاسم را نداشت، ایشان را ناجوانمردانه به شهادت رساندند اما سخت در اشتباهند چراکه خون حاج قاسم نهضت مقاومت را روان ساخته و راه ایشان ادامه خواهد داشت.

امام جمعه موقت سنندج بیان کرد: در ابتدای حمله به پایگاه عین‌الاسد در عراق، آمریکا از ترس خود نسبت به شکست در برابر ایران تعداد آسیب‌دیدگان خود را رسمأ اعلام نکرد، اما پس از مدتی تنها به آمار دروغین و کمتر اکتفا کرد.

وی با بیان اینکه شجاعت حاج قاسم تکرار شدنی نبوده و مثال‌زدنی است، اظهار کرد: حاج قاسم از دنیا بردیده و به آخرت گرویده بوده و خود، منصب و مقام دنیا را وقف مردم کرده بود.

ماموستا رستمی با اشاره به انتخابات پیش رو، به حضور حداکثری مردم در این روز سرنوشت‌ساز تاکید کرد و افزود: باید با جان و دل سعی و تلاش کرده و با حضور خود دشمن را ناامید کنیم تا انتخابات خوبی برگزار شده و افرادی انقلابی و اصلح وارد مجلس شوند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات