۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۴۰۲۶۸
آیت الله فقیهی:

مردم بدون توجه به حاشیه‌ها با شرکت در انتخابات آینده نظام را تضمین کنند

مردم بدون توجه به حاشیه‌ها با شرکت در انتخابات آینده نظام را تضمین کنند
عضو جامعه مدرسین حضور پرشور مردم در انتخابات را سبب یأس دشمنان نظام دانست و گفت: برخی با حاشیه سازی به دنبال دلسرد کردن مردم از شرکت در انتخابات هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محسن فقیهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در درس اخلاق خود که در مدرسه آیت الله گلپایگانی برگزار شد، مشرکان را دشمنان مسلمانان دانست و گفت: هیچ زمانی کشورهای اهل کتاب و مشرکان با کشورهای اسلامی دوست و همراه نخواهند شد و آنها به دنبال منافع و بهره داری منافع خود از امت اسلامی هستند و تمام وعده­ های که به ما می دهند دروغ است.

 وی بصیرت و دشمن شناسی را سبب موفقیت جامعه در زمان کنونی عنوان کرد و گفت: همان گونه که سردار سلیمانی بارها بیان کرده که  جوانان کشور را باید جذب اسلام و انقلاب کرد، روحانیان باید جذب حداکثری مردم به نظام داشته باشند و به هیچ وجه نباید به دشمنان اعتماد کرد.

آیت الله فقیهی در بخش دیگر از سخنانش به اشاره به رهمنودهای رهبر انقلاب درباره انتخابات، گفت: انتخابات فرصتی است که تهدیدات دشمنان را خنثی می کند و مردم با حضور در انتخابات دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

وی راهپیمایی­ ها و انتخابات ها را پشتوانه هایی برای تقویت نظام دانست و ابراز کرد: احزاب در ایران با هم رقابت­ های جدی دارند؛ اگر مردم حضور پرشور در پای صندوق ها داشته باشند، دنیا خواهد فهمید که ملت حامی نظام اسلامی است، بنابراین آنها یقین پیدا خواهند کرد که نخواهند توانست ضربه ­ای به کشور وارد کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی و قانونی هر فرد ایرانی دانست و گفت: مردم به عنوان شهروند ایرانی در انتخابات حضور پر شور داشته باشند و این مسأله سبب آرامش و آسایش و امنیت برای ملت خواهد شد.

آیت الله فقیهی با بیان اینکه متأسفانه برخی با حاشیه سازی در انتخابت سبب دلسرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق­ های رأی هستند، ابراز کرد: مردم نباید به این حاشیه سازی توجه کنند و بلکه باید به دنبال منافع کشور باشند زیرا که حضور در انتخابات سبب تقویت ولایت فقیه، نیروی انتظامی، سپاه و ارتش و افزایش امنیت در کشور خواهد شد.

وی بر ضرورت انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو تأکید کرد و گفت: نخستین شاخصه کاندید اصلح این است که مؤمن باشد؛ بنابراین کاندیداهایی که به تخریب چهره­ نامزدهای دیگر می­ پردازند و برای تبلیغات خویش خرج های میلیاردی انجام می ­دهند، افراد دینداری نیستند و مردم نباید به آنها رأی بدهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان سخنانش بیان کرد: فردی انقلابی و شحاع و بابصیرت و دارای روحیه جهادی برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی مناسب است./998/پ202/ق

میثم صدیقیان
ارسال نظرات