۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۴۰۲۸۵
مدیر حوزه علمیه یزد:

با حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان ایران ناامید خواهند شد

با حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان ایران ناامید خواهند شد
حجت الاسلام شمس گفت: مردم با حضور در انتخابات پیش رو آبروی دشمنان جمهوری اسلامی را خواهند برد.

حجت الاسلام محمد شمس مدیر حوزه علمیه یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات از جهات مختلف دارای اهمیت است، گفت: هر چه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، دشمنان ناامید تر و شیطنت های آن ها کمتر خواهد شد.

حجت الاسلام شمس عنوان کرد: حضور در انتخابات همبستگی مدیران و کارگزاران کشور را افزایش می دهد تا با پیشتوانه مردمی بیشتر بهتر بتوانند به مردم خدمت کنند.

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به بیانات امام خمینی در خصوص اینکه مجلس در راس امور است، اظهار داشت: اگر با انتخاب اصلح مجلس قوی تشکیل شود، دولت نیز قوی خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مجلس قانون گزاری است، ابراز کرد: اگر نمایندگان اصلح به مجلس راه پیدا کنند، قانون های بهتری تصویب خواهد شد.

حجت الاسلام شمس دشمنان ملت ایران را احمق دانست و بیان کرد: ملت ایران نشان داده است که در صحنه های مختلف برخلاف خواسته های دشمن عمل کرده است.

مدیر حوزه علمیه یزد افزود: مردم با حضور در انتخابات پیش رو آبروی دشمنان جمهوری اسلامی را خواهند برد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران ملتی هوشیار و بصیر هستند، گفت: مردم در طول 41 سال گذشته نشان داده اند که هر کجا انقلاب در خطر قرار گرفته در صحنه حاضر شده اند که یکی از این صحنه ها انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی است./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات