۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۶۴۰۲۹۱
حجت الاسلام رحیمی صادق:

حضور پرشور و انتخاب اصلح زمینه ساز حل مشکلات اقتصادی است

حضور پرشور و انتخاب اصلح زمینه ساز حل مشکلات اقتصادی است
مدیر حوزه علمیه استان تهران با بیان اینکه حضور پرشور و انتخاب اصلح زمینه ساز حل مشکلات اقتصادی است، گفت: محرومیت زدایی دغدغه اصلی نماینده اصلح است.

حجت الاسلام محمدهادی رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی دارای یک جایگاه ویژه و استثنائی است، گفت: مجلس شورای اسلامی می تواند در همه شؤون و عملکرد نظام حتی باز خوردهای بیرونی تاثیر گذار باشد.

وی افزود: اگر عملکرد مجلس خوب باشد می تواند در رفع بسیاری از مشکلات مانند گرانی، مقابله با زیاده خواهی دشمنان، ایجاد فضای امن اجتماعی، نظارت دقیق بر دولت و دولتمردان به درستی ایفای نقش کند.

حجت الاسلام رحیمی صادق با استناد به کلام امامین انقلاب اسلامی که فرمودند مجلس در راس امور است، ابراز کرد: کسانی که نگران مشکلاتی همچون گرانی، تورم و بحران اقتصادی کشور هستند و می خواهند مشکلات کشور حل شود باید تلاش کنند مجلسی انقلابی، پرنشاط و کارآمد شکل بگیرد.

مدیر حوزه علمیه استان تهران با تاکید بر اینکه نمایندگانی در مجلس باید حضور یابند که درد محرومان را درد خودشان بدانند و با همه وجود آمادگی خدمت به محرومان را داشته باشند، اظهار داشت: نمایندگانی باید انتخاب شوند که هیچ قصد و مساله دیگری را از نمایندگی خودشان دنبال نکنند و به دنبال مصلحت جناح‌ها و احزاب حتی دشمنان اسلام و انقلاب و لبخند به آنان نباشند.

وی افزود: اگر بخواهیم مجلسی داشته باشیم که برای حل مشکلات کشور و مردم و ریل گذاری صحیح برای آینده نظام و جامعه اسلامی حتی برای جبهه مقاومت و جهان اسلام مفید باشد باید توجه داشته باشیم از میان نامزدهای انتخاباتی پاک‌دست‌ترین، پرکارترین، باصلاحیت‌ترین، جهادی‌ترین را انتخاب کنیم و از انتخاب کسانی که وامدار احزاب، گروه‌ها و اشخاصی که به آنان کمک می کنند اجتناب کنیم تا نمایندگان منتخب بتوانند با آن هویت و آزادی خودشان ایفای نقش کنند و این مهم با انتخاب بهترین‌ها میسر خواهد بود.

حجت الاسلام رحیمی صادق ادامه داد: اما اگر چنین اتفاقی نیوفتد و با سهل انگاری نمایندگان قوی انتخاب نشوند طبیعی است که مجلسی قوی که باعث قوت نطام و کشور می شود نخواهیم داشت و طبیعی است که اگر ما ضعیف باشیم همواره در معرض تهدید و طمع دشمنان قرار خواهیم گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان تهران حضور پرشور در انتخابات را بسیار مهم دانست و بیان کرد: حضور در انتخابات به منزله ایفای نقش است هم نسبت به وضعیت فعلی نظام و مشکلات کشور و هم ادای دینی است نسبت به گذشتگان که با ایثار و رشادت عزت، اقتدار و امنیت را برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر چقدر حضور پرشور و پررنگ‌تر باشد مجلس قوی‌تری شکل می‌گیرد و اگر حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد مجلسی ضعیف شکل خواهد گرفت و دشمنان از این کمی حضور برداشت‌های ناصواب خواهند داشت و دچار خیالات شده و تلاش می کنند مشکلات را بر ما بیشتر کنند./813/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه
United States
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
عالی بود
0
0