۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۶۴۰۲۹۴
مدیر حوزه علمیه قزوین:

شرکت در انتخابات ادای وظیفه نسبت به خون شهدا است

شرکت در انتخابات ادای وظیفه نسبت به خون شهدا است
حجت الاسلام سبحانی نیا گفت: برای ادای وظیفه به خون شهدا موظف به پاسداری از انقلاب و شرکت در انتخابات هستیم.

حجت الاسلام کاظم سبحانی نیا مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه برگزاری انتخابات قبل از انقلاب اسلامی تبدیل به یک آرزو شده بود، گفت: انقلاب اسلامی آرزوی مردم ایران برای شرکت در انتخابات آزاد و سالم را محقق کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: مردم با شرکت در انتخابات، سرنوشت خود را تعیین و زمینه رشد، رفاه و سعادت خودشان را فراهم می کنند.

وی اظهار داشت: مردم در جمهوری اسلامی علاوه بر مباهات به برگزاری انتخابات، شرکت در آن را یک وظیفه دینی می دانند.

حجت الاسلام سبحانی نیا با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و برای آن مجاهدت های بسیاری شده است، خاطر نشان کرد: برای ادای وظیفه به خون شهدا موظف به پاسداری از انقلاب و شرکت در انتخابات هستیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به اهمیت انتخاب نامزد اصلح، تصریح کرد: شرکت در انتخابات سرنوشت کشور را رقم می زند و باید تلاش شود تا بهترین فرد به مجلس راه یابد.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا انتخابات را از رونق بیندازد، گفت: انتخابات در کشور ما دشمنان زیادی دارد چرا که ملت ایران اراده کرده است که روی پای خودش بایستد.

حجت الاسلام سبحانی نیا شرکت در انتخابات را وظیفه قانونی، شرعی و اخلاقی مردم ایران دانست و افزود: در کنار شرکت حداکثری در انتخابات باید در انتخاب فرد اصلح دقت کافی مدنظر قرار داده شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بایان اینکه با حضور پرشور مردم در انتخابات بخشی از مشکلات کشور حل خواهد شد، عنوان کرد: حل شدن سایر مشکلات بستگی به انتخاب ها و افرادی دارد که وارد مجلس می شوند.

وی اظهار داشت: با حضور مردم در انتخابات و دفاع یکپارچه آن ها از جمهوری اسلامی، دشمنان ناامید خواهند شد و دشمنی ها به حداقل خواهد رسید.

حجت الاسلام سبحانی نیا ابراز کرد: اگر با پشتوانه مردمی، مجلس قوی و توانمند تشکیل شود، نظارت و قانون گذاری ها با خطای کمتری انجام خواهد شد و زمینه رفاه عمومی و رفع مشکلات به وجود می آید./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
ارسال نظرات