۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۴۰۳۱۷
حقی:

اعتماد به قشر جوان لازمه رفع مشکلات کشور است

اعتماد به قشر جوان لازمه رفع مشکلات کشور است
کاندیدای انتخاباتی مجلس یازدهم در خرم آباد به وجود مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: اعتماد به قشر جوان توانمند، کارآمد و متخصص لازمه رفع این مشکلات است.

احمد حقی، کاندیدای حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی، در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: شکل گیری مجلس جوان، کارآمد، متخصص و جهادی در رفع مشکلات جامعه به ویژه مشکلات اقتصادی مرثر است.

وی با تأکید بر اینکه باید به قشر جوان کارآمد، متخصص و متفکر اعتماد کرد، افزود: رفع این مشکلات در سایه توانمندی ها، مدیریت و برنامه ریزی رفع می شود و معجزه ای قرار نیست اتفاق بیفتند تا مشکلات برطرف شود.

احقی اظهار داشت: شکل گیری یک مجلس جوان امری مهم برای فرصت دادن به جوانان در زمینه خدمت به کشور، شهر و دیار خودشان است.

وی ادامه داد: تولید و حمایت از تولیدات داخلی امری ضروری و از مؤلفه های مهم رونق اقتصادی و اشتغال زایی است و متأسفانه در دولت کنونی به این مهم توجهی نشده است و شاهد توسعه واردات هستیم تا حمایت از تولیدات.

احقی بیان کرد: جوانان سرمایه های مملکت هستند باید به این قشر توجه شود، با اشتغال زایی زمینه رشد و شکوفایی استعداد جوانان در زمینه های مختلف فراهم شود.

کاندیدای حوزه انتخابیه خرم‌آباد و دوره چگنی اشتغال جوانان و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را خواسته مهم آنان خواست و اظهار داشت: در دولت کنونی به خواسته مردم توجه نمی شود و ضعف دولت در همین است.

وی خاطرنشان کرد: استان لرستان از ظرفیت های فراوانی برخوردار بوده و با تکیه بر این ظرفیت ها و اشتغال زایی می توان مشکل جوانان لرستان را برطرف کرد و در محرومیت زدایی این استان گام برداشت./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات